{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

populær brushless elbil ??? hjælp {{forumTopicSubject}}

Halløj rcg:)

Hvad er den mest populære rc brushless elbil på market i øjeblikket? jeg skal bruge en sjov og holdbar brushless bil, som os skal bruges lidt til hygge kørsel på en rc offroad bane, en grusgrav og hjemme på villa vejen smiley
jeg skrev til morfars.dk- de anbefalede mig denne og sagde det var den mest populære bil på market lige nu : Slash 4x4 TSM https://morfars.dk/products/traxxas-slash-4x4-tsm en slash 4x4

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  populær brushless elbil ??? hjælp
  • #1   27. dec 2016 Kan varmt anbefale Slash'en herfra .. både i 4x4 og 2WD smiley

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #2   27. dec 2016 Følger os lige med. Kan den bruges på bane os?

• #3   27. dec 2016 Mja, den er ikke en stjerne på en bane lige ud af kassen. Der skal der lidt opgraderinger til.
    Hvis det er til bane så er der andre SCT'er der er langt bedre. LOSI TEN-SCTE og Associated modellerne er tilsyneladende mere populære.
    Jeg har leget med Slash 2WD og 4x4 på bane og det er bestemt ikke kedeligt smiley

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #4   27. dec 2016 Hvad med en Hpi savage xs flux eller en Hpi buggy trophy flux smiley

• #5   28. dec 2016 Hvis jeg var dig ville jeg kigge på Arrma ??

• #6   28. dec 2016 du søger den bil som flest køber, eller hvad er dine kreterier. feks kan populæriteten jo komme af hvad den koster, og ikke efter hvad der er bedst. du skal nok gøre op med dig selv, hvad du ønsker bilen skal kunne, og hvor meget det må koste. så for du en bil der passer til dig.
    alternativt, som de er erfarne herinde nok ville sige, tag ud til den offroad bane, og tal med dem, de må da have erfaringen du søger smiley

Kommentér på:
populær brushless elbil ??? hjælp

Annonce