{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Tamiya tb evo IV ms {{forumTopicSubject}}

Hej ... da jeg lige har byttet mig til en tamiya tb evo IV ms, ville jeg gerne lige høre hvor man kan købe dele til den ... helst i dk, og jeg kender allerede www.danskhobby.dk og www.superhobby.dk

Også gerne + og -'er smiley

Eller ... fortæl alt hvad i ved om den ... er en god at køre med, er der nogle særlige dele man skal udskifte oftere end andre??

//Elmhøj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tamiya tb evo IV ms
  • #1   20. jun 2006 udendørs er der ikk noget men indendørs ekstra bærearme og ekstra oneway tandhjul hehe

• #2   20. jun 2006 jo køb 1 ekstra sæt oneway tandhjul alligevel da det kan gå i stykker ved sammenstød

• #3   20. jun 2006 Så jeg kan godt køre selvom jeg mangler en bærearm udendørs??? For det er der jeg skal køre:) Men skal nok få en ny bærearm på et tidspunkt .. kan du fortælle andet...hvordan den kører osv. ... er nok lidt svært at beskrive:)

• #4   20. jun 2006 okay .. kan jeg vel købe hos superhobby.dk ikke??

• #5   20. jun 2006 hmm .. er der ingen der har nogle kommentarer??? Er den dyr i længden ... resservedele osv.?

• #6   20. jun 2006 Jeg køber alt mit Tamiya hos MID Hobby i Viborg.
    Og "dyr i længden" afhænger helt af hvor god man er til at styre den, for i og med den har kardantræk vil den være noget hårdere ved tandhjulene end feks. en 415, da remmene i 415´eren kan virke som en form for "blød" forbindelse, der KAN skåne andre dele i tilfælde af uheld. Denne "blødhed" har en kardanbil ikke, og der bliver derfor afregnet ved kasse 1 med det samme. smiley

Men ja, et par sæt bærearme, hubcarriers, (helst i alu), "knuckles" til foran, og evt. et sæt castor-blokke til foran. Og så selvfølgelig et par sæt tandhjul, både de forrest, "Oneway gear set" og til bagi "Diff gear set", så skulle du være godt hjulpet..

Jeg har haft min evo 4 i 2 år nu, og har knækket 2 svingarme, og brugt et sæt krone og spidshjul foran.
    Nu er den så med fuld alu lejebæringer både for og bag, og det er en god opgradering, da det giver mindre slør.

Min evo4 er dog "pensioneret" nu, da jeg har købt den nye evo 5 også, og havde jeg ikke været rigtig glad for 4´eren, havde jeg bestemt helelr ikke købt 5´eren. smiley

Mn opfattelse af 4´eren er at den generelt kører rigtig godt, ca. som en 415, men den er dog mere "kontant" i styringen, hvilket, efter min mening, gør den bedre til mindre baner, da den kan skifte retning hurtigere..

God fornøjelse med den...

• #7   20. jun 2006 Hej Michael B .. lige det jeg ville høre:)

Tusind tak ... så må jeg hellere komme igang med at køre:)

//Elmhøj

• #8   20. jun 2006 Okay ... - erne er vist ikke så godt...men er jo langt fra proff .... så det gør ikke det vilde .... men godt at vide hvad man skal opgradere med for at den bliver bare en lille smule bedre ...

Tak for svarene:)

//Elmhøj

Kommentér på:
Tamiya tb evo IV ms

Annonce