{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
261 visninger | Oprettet:

Lazer ZX-5 {{forumTopicSubject}}

Hej
Har lige lånt min makkers profil da jeg ikke gider betale 19kr for at oprette en profil herinde smiley

Jeg har oddset lidt på fodboldwm og har nu ramt plet
Derfor vil jeg have en Lazer ZX-5
Men hvilken motor, radioanlæg vil i anbefale
Har i ideer til opgraderinger høre jeg dem også gerne

Budgettet tillader helt op til 8000kr så bare skyd løs

På Forhånd tak

Jacob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lazer ZX-5
  • #2   27. jun 2006 Skal den bruges til løb?

• #3   27. jun 2006 Hej
    Jeg har to gode batterier og en lader liggende

Den skal ikke bruges til løb lige med det samme men kunne da godt ske hen af vejen.

I må gerne komme med lidt links, kender ikke så mange sider

MVH Jacob

• #4   27. jun 2006 Så vil jeg anbefale noget brushless, da der er fri motor i 4WD klassen.
    Du kan f.eks. købe LRP's sæt af fartregulator og motor, til 2000 kr., det fåes hos Falck-racing og RHI hobby. Ved brushless slipper du for at renovere og afdreje din motor, det er specielt godt til "for sjov kørsel", og når der samtidig er fri motor i 4WD, er det snart det eneste rigtige.

Servo er det snart lige meget hvad du vælger, bare det er et kvalitets mærke og den er pålidelig. Jeg kører selv Sanwa.

Hvad med sender og modtager? Har du det?

• #5   27. jun 2006 Du skal nok også have flere batterier end de to, men to er en fin start.

• #6   27. jun 2006 Det eneste jeg har er batterierne til starten
    alt andet mangler jeg

• #7   27. jun 2006 Okay.

Hvis du går efter kvalitets udstyr (altid bedst at købe godt udstyr fra starten selvom prisen er skræmmende), så vil jeg foreslå følgene:

ESC: LRP Sphere Brushless + brushed
    Motor: LRP Vector eller Reedy Neo brushless
    Servo: Kopropo PDS-2123FET 998,-
    Sender: Der skal du vælge hvad der passer dig godt, men vælg en digital med flere modeller. Hvis du ikek vil have de store topmodeller som Futaba 3PK, Sanwa M11, Kopropo Helios o.lign er Sanwa MX-3, Futaba 3PM et fint valg.

Sanwa m11: (link fjernet)

Sanwa Mx3:
    (link fjernet)

Kan godt være at 3300,- lyder vildt for en fjernstyring. Jeg kører selv med M11, og kan kun sige at den er mere end kanon.

Så kommer alle de mindre ting, olier, værktøj, setup udstyr, reservedele, opbevaringskasser, strømforsyning osv.

• #8   27. jun 2006 Ved lader kan jeg anbefale (link fjernet)

Den er praktisk talt idiot sikker i forhold til f.eks. Overloader, hvor man skal være halvt proffesor for at finde ud af den.
    Den lader batterier kanon op, så man har masser af punch.

• #9   27. jun 2006 Okay hvor finder jeg motor og det henne syntes ikke de har det hos falck
    kunne man ike gå en enkelt tand med fra m11 til m8 den er lige 800kr billigere
    (link fjernet)

• #10   27. jun 2006 Jo, det kan du godt gøre. Men jeg vil personligt mene at det er godt at give de 800 kr. mere og så være "fremtidssikret" for M8 har en del år på bagen.

Motor og ESC fåes hos RHI og Falck-racing. Motorne er ikke på Falcks side. Han har valgt at lukke sin forretning, så det kommer nok på tilbud snart.

• #12   27. jun 2006 hej falck-racing lukker godt nok sin internet butik men den kører nok længe endnu da lageret er meget stort.
    + div importer foresætter fremover. med hensyn til servo kan du ikke nøjes med en std servo den kan slet ikke trække en 4wd og vil aldrig blive godt. og vil bare ødelægge fornøjelsen af de andre gode ting du køber og sætter i din buggy en god servo 2173 fra kopropo med metal gear har en min bj4 4wd ;0). + jeg har en i min b4 som har kørt i flere år og har aldrig haft problemer .
    m.v.h
    kim

• #13   27. jun 2006 Mads J

satsede på 11 kampe til samlet odds 105
    de gik alle hjem og gav et samlet udbytte på lige over 28000kr

MVH Jacob

• #14   27. jun 2006 Anders, prøv og kig på Sanwas hjemmeside hvilke funktioner de to sendere har, og du vil finde ud af det. Den har 3 til 4 gange så mange funktioner som M8.

Kommentér på:
Lazer ZX-5

Annonce