{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

Nye Hbx VS. Gamle Hbx ? {{forumTopicSubject}}

Jeg ska have mig en ny Onroad, da min gamle er vol smadret . Fartregulatoren er brændt af, motoren er brændt af. Chassis'et er flækket, og da chassis'et ikke var flækket ville den ikke køre hjulene ordenligt rundt ,
Men nu er spørgsmålet .
Ska jeg vælge den gamle hbx til 900 Eller Den nye i Deluxe versionen til 1000kr ?
og hvis jeg køber den nye så bliver det Deluxe Versionen .
Evt. nogen der har prøvet den nye som kan udtale sig om den ?
Jeg har en AI Runner Plus Reverse fartregulator Liggende som jeg ikke bruger , så havde tænkt mig at komme den i den nye bil og så putte en "Monster CO27 Vobalt Pro Stock" motor i - Link: http://www.morfars.dk/rc/product_info.php?cPath=52_66_224&products_id=2407&osCsid=c9eb5aed3b85751b82b77f7ef5679984

Hvilken en ville i vælge ?

//Tobias.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye Hbx VS. Gamle Hbx ?
  • #1   30. jun 2006 er ikke helt inde i hbx, men mener at huske at den nye model er en kopi af tamiyas tt-01 som den "gamle" er en kopi af tl-01. Men at den nye IKKE er lavet af det helt samme plast materiale, som tt-01'eren hvor tt-01'eren har en hårdere, lettere og mere fleksibel bund ... gør nok ikke den store forskel men synes lige i skulle vide det:)

• #2   30. jun 2006 har i et link til den der deluxe version

• #3   30. jun 2006 jeg har aldrig sagt at tl-01 var en kopi af tt-01 ... jeg sagde at den første on-road hbx var en kopi af en tamiya tl-01 og at den nye var en kopi af tamiyas tt-01 ... men kan godt værre det var mig der tog fejl ... men det er stadig rigtigt det med plasticen ... plasticen er hårdere, lettere og mere fleksibel på tamiya end den er på hbx.

• #4   1. jul 2006 bwf. ved du hva du snakker om eller fyr du bare pis af?

og det er ikke en kopi af tamiya tb-02. den er bygget på en anden måde. ved det da jeg har ejet den!

Kommentér på:
Nye Hbx VS. Gamle Hbx ?

Annonce