{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Beregning af Told & moms & Importgebyr!!!
  • #1   16. feb 2017 Ja over 80 så skal der betales moms af varen + porto og 160 kr til postSLØV

  • #2   16. feb 2017 Man kan også bare bo i Sverige. smiley har/er oppe på over 50 ordre nu fra kina land. Og den dyreste ting jeg har købt var på 80 usd. Og jeg har aldrig fået et ekstra beløb. smiley ikke for at håne. smiley men der står nok en 3-4 slemme drenge en dag. De vil sikkert fortælle mig at jeg har glemt at betale.

  • #3   16. feb 2017 Told og skat finder selv varen på nettet og fastsætter selv værdien.
    så finder de din vare til 200kr et sted, så ryger der told og moms på, om du så selv kun har betalt 40kr for din dims.

    mvh


  • #4   16. feb 2017 Dit giver ikke mening eks hvis du køber noget i øst til 1000 men tolden finder den samme vare i vest til 2000 og nakker dig for 660 kr ? Ikke helt, jeg er ex blevet nappet af tolden, skulle bare indsende købskvittering og kunne betale online.

  • #5   16. feb 2017 Jeg har så ikke oplevet at posten skal have for fragten, hvis de sælgere i de lande jeg nu handler med har fri fragt. smiley

    Jeg har betalt varen kun, og så ikke mere, kun hvis det er importafgift og det regnes ud fra beløbet, og er ikke blevet opkrævet mere fordi de kunne finde varen dyrere et andet sted evt. smiley

    Man betaler da kun for fragten hvis det skal express??? ellers har jeg aldrig fået en porto eller fragtopkrævning, og det undre mig meget flere og flere firmaer kan sende med fri fragt, uanset pris du køber for, også i DK er flere og flere onlineshopper begyndt med fri fragt uanset beløb du køber for smiley


  • #6   16. feb 2017 Jeg har lige fået disse her hjem, udenfor EU, de kostede ialt 26 US dollars ialt 181 kr. og jeg har ikke fået andre opkrævninger, og forventer heller ikke!!! smiley

    Det er over 80 kr. såå der burde være Told & moms & Importgebyr på smiley men nok fordi det var en lille pakke den gik igennem, de store har ofte mere værdi, og bliver taget på båndet i centralen til fortoldning evt.....


    profilbillede
  • #8   17. feb 2017 Jeg har købt lidt hist og pist det sidste lange stykke tid, små beløb men over de 80kr.. har en pakke på vej til 120kr fra japan, og har modtaget en anden pakke på 250kr forrige gang, det er mange år siden jeg sidst har skulle betale told og moms..
    Men det der går igen, er at de hovedsageligt sender ens pakke som "gave".. og det har vel en betydning, for så vidt jeg ved må de stadig ikke "bare" åbne en pakke hvis der er flueben ved "gave" på pakken... det redder ihvertfald min røv smiley


  • #9   17. feb 2017 Jeg tror så ikke, der er nogle pakker som tolden i nogle lande IKKE må åbne, de må åbne alle hvis de har mistanke om et eller andet, men de kan jo også scanne dem hurtigere, men man skal jo også bare være glad, de gange man ikke skal betale en opkrævning smiley

    Så kan man jo heller ikke rigtigt brokke sig når de opkræver engang imellem evt. hvis man slipper så billigt for det meste smiley smiley


Kommentér på:
Beregning af Told & moms & Importgebyr!!!

Annonce