{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Fpv drone begynder hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej med jer..

Er der nogen herinde der kan give en nybegynder nogle råd til køb af Fpv drone..??

Hvordan kommer man igang så billigt som muligt.?? jeg leget lidt med tanken om at flyve igen.. smiley

Håber der er nogle herinde der roder med Fpv droner og kan give nogle råd.

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fpv drone begynder hjælp!
  • #1   28. mar 2017 Find en lokal til en privat samtale for der er mere i emnet en bare lidt skriveri her,du får også brug for hjælp til samling pid justering osv.
    De har vist en facebook gruppe vist du er til den slags vilket jeg ikke er så kender ikke navnet på den.
    Jeg har en delvist samlet ramme i mine annoncer, men kig evt på ebay honkong/kina eller banggood for du kommer et stykke vej for 1500-2000 kr hvis du handler udenlands.

    Vil dog sige at den zmr v2 ramme jeg har i mit foto album er værd at overveje som nybegynder da dens stærke 5mm arme og lave pris gør den attraktiv.


  • #2   28. mar 2017 Tak for input Henrik.

  • #3   28. mar 2017 Jeg vil anbefale at købe en rimelig sender med tilhørende kabel så du kan bruge den i simulatorer.
    Dette kan rede dig mange penge da det er gratis at styrte på computeren smiley

    Derudover, så kan du få en rimelig frame for ca. 200kr (Martian2, Realacc x210 osv)
    Motorer kan fås til små 50kr stykket, og det samme med ESCere
    Flight controllere kan fås til under 100kr, men vil anbefale dig at finde noget nyere som F3, F4 eller måske endda en Kiss. Af kamera vil jeg personligt anbefale et HS1190 eller tilsvarende med indbygget OSD så du kan se hvor mange volt dit batteri er på. Video-sender koster fra ca. 100kr hvis man skal gøre det billigt.

    Og batterier... Dette er ikke steder du skal spare. Mange folk bruger enten Hobbykings Graphite eller Tattu som kan købes hos Conrads.

    Sidst men ikke mindst, så er der briller. Her vil jeg mene der er 2 muligheder. Enten Fatshark eller Quanum V2 fra Hobbyking. Sidstnævnte er absolut billigst.


    Jeg har smidt en masse links i bunden af min ZMR250.
    http://www.rcgalleri.dk/galleri/62766-multirotor_zmr250


  • #4   29. mar 2017 align mr25 med align briller kan du få for ca. 5000,- for begge dele. helt nyt.
    har selv en og den flyver super godt og er nem at sætte op.


Kommentér på:
Fpv drone begynder hjælp!

Annonce