{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Holte Modelhobby, langsom? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg bestilte en gallon sidewinder og bogen "alt om nitro motorer" i onsdags, sidste uge. Der stod ikke noget om at tingene ikke var på lager eller noget. Hvordan f****n kan det så være at jeg ike har modtaget pakken endnu?

Er de generelt langsomme?

Nogen som har oplevet det samme?

/Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Holte Modelhobby, langsom?
  • #1   18. jul 2006 De plejer at være fine når man bestiller hos dem. Ring til dem og spørg hvor det bliver af.

• #2   18. jul 2006 Holte plejer at være hurtige ja, men man skal jo også huske at alle holder ferie og der kan være ekstra travlt for tiden...

Holder i ikke selv ferie måske ?

• #3   18. jul 2006 Har også bestilt derinde i forgårs, så bestillingen skulle være gået ind mandag. Jeg har kun modtaget ordre-bekræftelse og bank-detaljer. Pengene har jeg overført, men jeg har ikke fået en mail, med opdatering af ordrens status. Lidt skidt da jeg med den normale leveringstid kun lige kan nå at få det hjem, inden afrejse til Kreta. Har sendt mail til dem før jeg bestilte, Holte holder IKKE ferie.

• #4   18. jul 2006 Jojo, selvfølgelig gør vi det! Men der normalt plejer div. forhandlere at skrive på deres hjemmeside, hvornår de holder ferie, og så vidt jeg kan se står der intet om at de holder ferie på der hp?

• #5   18. jul 2006 Kasper T--> Ok, vidste ikke at man skulle modtage en mail om ordrens status. Jeg har også betalt..

• #6   18. jul 2006 Det er jeg heller ikke sikker på man skal, men alle de andre steder jeg har købt hos har man altid fået status-mails. Man får at vide når de har modtaget betalingen, og når pakken er sendt. Sådan plejer det da at være. Men Holte kan jo gøre det anderledes. De holder helt sikkert ikke ferie, da jeg - som før skrevet - har spurgt dem om det, og svaret var nej.

• #7   18. jul 2006 Hej
    Holte holder ikke ferie nej men dem som ejer det holder ferie og hvis man betaler med homebanking går der længre tid da de ansatte ikke har adgang til den konto jeg venter nemlig også og der for ringede jeg til dem.
    Mvh Carsten M

• #8   18. jul 2006 Carsten M <<Esbjerg>> ! Mange tak for oplysningen, det var lige den information jeg manglede;) Så må jeg jo sørge for fuldmagt til dem der skal passe huset, så de kan hente pakken på posthuset mens jeg er på ferie. Men det er da altid noget man har det når man kommer hjem.

• #9   18. jul 2006 Holte Hobby Sucks BIG TIME!

Mener det bund alvorligt..! Har handlet meget hos dem, og til sidst gad jeg ikke mere.. Bestillingerne kom aldrig osv osv. De aner heller ikke en pind om Rc biler...

• #10   18. jul 2006 har lige bestilt hos holte og der stod til slut at på grund af travlhed så var leveringtiden 3-5dage

• #11   19. jul 2006 Jeg har nu modtaget ordre-status mail, min ordre er afsendt - selvom jeg har betalt med net-bank. Hvilket også er blever registreret. Den kommer i morgen eller overmorgen. Jeg blev ringet op ang. en vare der var udsolgt, og jeg blev tilbudt en bedre for samme pris. Det var sikkert grundet travlhed, den mail blev lidt forsinket, hvilket jeg synes er 100% ok. Det var min første handel ved Holte, men bestemt ikke den sidste. Jeg kan nu heller ikke andet end anbefale dem, selvom de har en smule travlt.

Kommentér på:
Holte Modelhobby, langsom?

Annonce