{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til at finde et billigt komplet
  • #1   21. jul 2006 Bilka, Føtex, har set i harald nyborg til 179 el!!

/Nichlas P

• #2   21. jul 2006 det er vel fint nok at komme i gang med. Så gør det jo heller ikke noget at man styrter

• #3   22. jul 2006 Søren - Det er sikker fint, men det giver INGEN fornemmelse af hvad modelflyvning er. Bla. pga. styringen, som ikke er den samme som et "rigtigt" rc fly. Derudover har de kun 2 kanaler og styre derfor ikke med ror, men istedet med motoren/motorene. Dette bevirker at flyet ikke er særlig manøvre dygtigt.

Men alt i alt, så vil jeg da mene at et fly til den pris skal prøves smiley Tja.. jeg har selv prøvet og smed flyet i skraldern efter ca. en times forsøgs flyvning.

• #4   27. jul 2006 der findes ingen billige måder at komme igang med Modelflyvning. Den bedste måde er at søge en klub.. få hjælp af dem til at købe de grej de anbefaler, og derefter regne med det koster ca 5000 kr... Så er du godt igang..

Karsten

• #5   28. jul 2006 Karsten K -- Det kan gøres meget biligere.
    Jeg har selv lige købt en easy star, som komplet set, med 4 kanals sender, lader, batteri og alt elektronik til flyveren. Alt dette for kun 1900,-
    Udover det har jeg købt et ekstra batteri til 200,- Så for 2100,- kan man faktisk flyve uden at skulle vente på laderen.

• #6   28. jul 2006 Peter J

Jeg har ikke sagt det ikke kunne gøres billigere..

Jeg skrev, find en klub, få dem til og hjælpe dig..osse til at købe grej. så får du altid noget de kan hjælpe dig med... Hvis det er brændstof modeller man går efter, koster et RTF sæt ca 3-4 tusinde. Dertil kommer forsikring og x antal kr for at være medlem af klubben,,¨

Derudover er det jo íkke fedt med et 4 kanals anlæg, hvis ellers det er et man vil bruge senere. De sidste par hundrede kr er givet godt ud..

Karsten

• #7   28. jul 2006 Citat: der findes ingen billige måder at komme igang med Modelflyvning.

Og jo jeg syntes det er fedt at bruge "kun" 300,- på et 4 kanals anlæg. Så man kan finde ud af om flyvning er noget for en. Og så senere købe bedre og sælge det gamle for 200,-
    Iøvrigt mener jeg at man kan komme ret langt med 4 kanaler, det behøver jo ikke at være det "det vildeste" hvis man bare vil hygge sig og have lidt sjov. Hvorfor mener du ikke det er nok.

• #8   29. jul 2006 Peter K..

Jeg tror vi snakker forbi hinanden...

Vil man flyve noget seriøst modelflyvning, skal man regne med det koster.. Er man bare til hygge flyvning en stille sommeraften, så er de fly i Bilka sikkert ok.. Vil lige sige jeg selv startede med et sådant fly for ca 1 år siden..

Karsten

• #9   29. jul 2006 Hvis man skriver som overskrift: hjælp til at finde et billigt komplet.
    Så er det nok ikke fordi at man har tænkt sig at stille op til vm.

• #10   29. jul 2006 Iøvrigt er der også meget langt imellem bilka fly og eks. easystar.

• #11   29. jul 2006 Peter, ¨¨

Ja det ved jeg godt,,, har som sagt haft/har dem begge..

Der er osse en verden af forskel på en Easy Star og en "rigtig" flyver... Han skrev jo osse brændstof/el fly..

Jeg ´gentager, den eneste rigtige måde at starte med modelflyvning er at søge en klub og snakke med dem...

Karsten

Kommentér på:
hjælp til at finde et billigt komplet

Annonce