{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  team losi 3.0 buggy?
  • Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    okt 2016

    Svar: 10
    #2   20. apr 2017 hvis du er helt ny. så havde jeg ikke startede med nitro. benzin og el er begge to nemmere

  • #3   21. apr 2017 Jeg ville også vælge El, er skiftet fra Nitro til el sidste år smiley køre selv med Losi 1/8 Truggy... jeg tænker også hvis du er helt ny, så køb noget brugt, det kan spare dig rigtig mange penge.

  • mads h
    mads h Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
    #4   21. apr 2017 jeg synes nitro er fedt og jeg startede selv med det, og må indrømme nogen motor er bare så umulige at man helt mister lysten til at køre og andre er så dejlige nemme smiley
    jeg kører så både nitro og el, fordi jeg ikke har råd til mit store brændstof forbrug men el er der vild store udgifter til hvis man vil starte med at køre et par timer om dagen.
    min mening er nitro er okay at starte ud med hvis man køber en begynder bil med nem motor


  • #5   21. apr 2017 Mads, hvad er det for vilde udgifter du taler om ved EL..??

  • mads h
    mads h Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
    #6   21. apr 2017 Ralf B. det er batterier, løber nem op i et par tusind hvis man vil køre en halv dag uden halvdelen af tiden går til opladning. min erfaring er at el er dyre at starte op med end nitro (medmindre man altså kun vil køre 20minutter) men billigere i længen

Kommentér på:
team losi 3.0 buggy?

Annonce