{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

godtnok ikke om rc men om pc {{forumTopicSubject}}

nogen der mangler en pc??
den kan leveres i kuffert (alu)
eller i thermaltake kabinet (stål/alu) så bliver den dyrer..
kabinettet kan købes for sig selv..
der sælges osse spil.. farcry og hitman 2
skriv for mere info..
pris kan vi snakke om.. kommer an på hvad man får med..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godtnok ikke om rc men om pc
  • #1   9. aug 2004 det vil nok hjælpe en del hvis du skriver hva det er for en.. bare en ide..

• #2   9. aug 2004 øhø.. det kan så godt være, men det er jo ikke helt lige meget hva han har sat den sammen af..

• #3   9. aug 2004 den er bygget.. 7k gav jeg for den.. her er lidt om den..(det er computeren alene)

det er en 2400+ athlon som jeg har nedklicket så den kører mere stabilt.. det er nu kun en 2 ghz.. der er 512 DDR pc 2700.. cd/dvd.. G-force fx 5200 128 ddr ram.. der er en icemat, steelpad (og har lidt teflon tape til begge slags mussemåtter) en intellimouse 3.0.. et thermaltake tastatur.. den kan blive leveret med en 7 grønne blæsere (tror jeg) og 2 ur rør samt uv-reaktive IDE kabler.. på thermaltake kabinettet er der blæserstyring til 4 blæsere. men med lidt smart tænknink og en strømtyv kan alle 8 blæsere styrer (2 af gangen).. 80gb hd.. alt det har en samled værdi af mange penge smiley så hvis nogen vil have noget er jeg nødt til at finde ud af orginal prisen så vi har noget at gå ud fra.. jeg kan formatere computeren (DER MEDFØLGER IKKE WINDOWS) men man kan sende en skive hvis man selv har en så formatere jeg den for dig..

• #4   9. aug 2004 ved ikke hvor meget arbejde du har brugt på at bygge den ned i en kuffert hvis det er det du har gjort, men de specs på den er ikke i nærheden 7000 kr værd smiley

• #5   9. aug 2004 den er købt for et år siden.. og jeg glemte at trække skærmen fra men så kostede den mig 6k.. måske 5,8.. men det er ikke meget galt.. den skal væk fordi jeg vil have en savage 25..

og lol hvor er det her indlæg vist mange gange.. over 600 på omkring 3 timer..

• #6   9. aug 2004 Hej Elmo,

Lige en kommentar til din tråd.

Det kan godt være at dit indlæg vil blive vist 600 på 3 timer og du derfor synes det er smart at sælge en PC her.
    MEN er det nu en begrundelse for at misbruge RC galleriet.
    Hvis alle der vil sælge PCer, cykler, vaskemaskiner, gamle fjernsyn og lignende indsætter en salgsannonce hvad er der så tilbage til RC.

Hvis du i stedet havde skrevet noget i retninng af:
    "K: Savage 25, evt. bytte med PC".
    Så synes jeg det ville være ok.
    "Det du har gang i" kan hurtigt blive almindeligt og så får vi ødelagt vores gode forum.

/Christian

PS. desuden tror jeg ikke du skal regne med at få mere end 2.000 kr. for din PC.

• #7   9. aug 2004 christian .. ved det godt og kan godt se det ser lidt forkert ud.. og hvis det er min pc alene så regner jeg heller ikke med mere.. med det er lige før mit ene kabiner er mere værd.. smiley

Kommentér på:
godtnok ikke om rc men om pc

Annonce