{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

Falske annoncer {{forumTopicSubject}}

Syns det blir et hyppigere og hyppigere problem..hvad siger i??
Har en del gange nu oplevet falske annoncer, og folk der prøver at snyde ..
F.eks, hvis jeg har købs annonce efter en vare, behøver ikke lige være rc relateret.
Så henvender folk sig, og siger de har lige det jeg søger, men de bor lige i nordjylland, eller andet sted langt væk, så de kan sende, hvis jeg lige overfører pengene.
Hvis jeg så nævner jeg har familie i nabobyen til hvor sælger påstår at bo, så enten svarer de ikke mere, eller siger de har solgt til anden side..

Havde en herindefra i forgårs..
Havde lige 2 ting som jeg søgte, han havde 4-5 forskellige annoncer på.
Vi aftalte en pris osv, han sagde så det ville koste 49kr og sende det... Jeg svarer inden for 10 min, og siger jeg bor 15km væk(hvilket passer hvis han bor der hvor han skulle ifølge tlf nr, og bruger beskrivelse)
Så svarer han igen SOLGT. og alle hans annoncer er slettet.
Træls typer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falske annoncer
  • #1   11. maj 2017 Vil gerne have et link til den bruger i en personlig besked.

  • #2   11. maj 2017 Jeg personligt har kun prøvet det 1 gang og ham kender de fleste af jer nok smiley
    Men ellers har jeg heldigvis ikke prøvet det flere gange.men snyder er der alle steder desværre og det vil der altid være .
    Men til jer der kender mig eller har handlet med mig,så hvis der er en vare her på Sjælland og den ikke er alt for lang væk fra mig så hjælper jeg gerne en Rc freak i nød smiley
    Så man måske føler sig tryg ved et evt køb.


  • #3   11. maj 2017 Man bør overveje Nem-ID - så bliver det noget sværere at snyde

  • #4   11. maj 2017 alle forslag bliver skudt ned af bazoom. de mener at marked er en biting. men det kunne da være man skulle lave en under ground registering af folk.

  • #6   11. maj 2017 Det er sørgeligt man ikke kan stole på nogen mere.
    Hvis man dog bare havde pengene og evnerne til at lave et nyt og bedre samt 100% reklamefrit galleri med NemID registrering så man kunne luge ud i alle de pirater og idioter som kun er ude på at fuppe og snyde andre.


  • #7   11. maj 2017 Jeg har lige haft sendt en pakke til en som blev væk med posten smiley virkelig dårlig samvittighed, men blev ved med at holde kontakt til køber og gav ham alt info... da vi så aftalte at han skulle have signe penge retur, så kom den sgu smiley

    Jeg følte virkelig han troede jeg prøve at snyde ham, hvilket er forståeligt nok når der er så mange der snyder... men han var rigtig fair og stadig en af dem der tror på det bedste i folk smiley det kan godt lade sig gøre uden at være naiv.


  • #8   11. maj 2017 Det lyder utrolig ukonkret, men du må da meget gerne give info i privatbesked, hvis det er en fusker, der er på spil herinde.

  • #9   11. maj 2017 Don, man må jo ikke hænge folk ud herinde. Men bruger i 18mdr, uden nogen som helst forum/eller andre indhold i profil.

  • #10   11. maj 2017 Vi kan lave vores egen registrering herinde.

    Jeg vil godt administrerer den.

    Så hvis i sender et billede af jeres kørekort og dankort både forside og bagside. Så gemmer jeg jeg info.

    Også hvis i skal købe noget. Kan jeg checke begge parter inden handlen.

    Hvad siger i.


  • #12   11. maj 2017 Man har vel lov at prøve smiley

    Men nej den tror jeg dog ikke nogen hopper på.


  • #13   11. maj 2017 Svindel har altid eksisteret herinde det er bare eskaleret de sidste mange år i takt med at der er fære % danskere i Danmark , og det bliver kun være og være og alle der ikke kan eller vil indse det er enten uoplyste eller lidt mere en almindeligt naive , men det kan ikke stoppes for det kræver registrering og registrering af nogle hovedsagligt bestemte befolkningsgrupper er racisme ifølge de landsskadelige , og derved er dette ønske dødsdømt allerede inden opstart , hvorfor tror i at alle de tidligere års forsøg på at opnå det samme altid er løbet ud i vandet ?

  • #14   11. maj 2017 man kan vel bruge ip ban på disse bruger

  • #15   11. maj 2017 Han er pære dansk ham tråden her handler om, og jeg tvivler på han er svindler. Jeg fik navnet i priv af johan p.

  • #16   11. maj 2017 Ej ej ej Don, den må du længere på landet med.

    #13 har helt klart ret, send kurth thorsen, stein bagger, rasmus trads, amanda jacobsen og alle de andre svindlere hjem til deres hulla bulla lande.

    Svindlen på rcgalleri skyldes helt klart indvandere.

    De er jo smarte de awe'katte, de skriver jo bare et dansk navn!

    Ironi kan være tilstede

    Gosh #13 du må have et vildt liv


  • #17   11. maj 2017 Jeg synes efterhånden hvert andet indlæg herinde starter med "Ej ej ej Don, den må du længere på landet med", så det var da rart der for en gangs skyld var tale om ironi smiley

    Det er al den overskydende tid "#13" ikke bruger på kost og motion, den kan han bruge på at være racistisk.


  • #18   11. maj 2017 Da jeg slog hans tlf nr fra annoncen op, kom en adresse op på langelinie i odense. Ikke just et fattigt kvarter. Men igen, er der kontrol med om de nr, man slår op herinde, reelt passer??

  • #19   11. maj 2017 Det er hans fars nummer/adresse. Den omtalte herre er vist ikke over 18.

  • #20   11. maj 2017 #16 Det er jo politikernes omgangskreds du nævner dem slipper vi sku aldrig af med og desværre heller ikke politikerne selv. Don vidste ikke det var en dansker der var tale om gider ikke samle på svindlernes navne længere så ber ikke længere om pbere med dem , gik bare udefra at det var af den slags som oftest bliver nævnt i den slags tråde , og da du selvværd nævnte noget om at sprænge bornholm tænkte jeg hvorfor ikke tage den sidste skidt ø med på samme tid , der kommer jo alligevel ikke meget positivt fra nogen af dem bortset fra svaneke bryghus le zebre øl.

  • #21   11. maj 2017 Jeg nævnte ikke noget om at springe Bornholm i luften. Det er en dejlig ø med masser af dejlige fastboende plus turister. Jeg tror du har en meget syg hjerne.

  • #22   11. maj 2017 Jeg synes sgu det er ærgerligt at folk skærer alle over en kam og ud taler sig som om de ved alt.

    Nej alle udlændinge er og har aldrig været kriminelle. Så lad dog vær med at sige det. Det hjælper jo hverken for eller imod siden.

    Det er simpelhent en sløj holdning, specielt fordi den bliver sagt som den rene og skære sandhed.

    Måtte dit password blive hacket så vi slap for mere enfoldige udtalelser.


  • #23   12. maj 2017 Det er stadig flere gange statiske bevist at de er mere kriminelle på næsten alle områder en rigtige danskere. Men den var fin den du kom med må dit password blive hacket bla bla for vil den blive det ville det jo nok ske fra en af de ærlige typer du forsvarer smiley

  • #24   12. maj 2017 Jeg forsvarer på ingen måde nogen. Jeg kommenterede på at du siger at et helt folkeslag er kriminelle. Det er ikke rigtigt.

    Men nej jeg deler ikke dine holdninger overhovedet. Og jeg fremsiger ikke mine påstande som sandhed.


  • #25   12. maj 2017 Den der med at det er dem og ikke os holder jo ikke vand nogen steder! jeg kan da lige så nemt svindle som en indvandre kan? hvad er det for noget racistisk pis at lukke ud?
    Det er godt nok trist med sådan kommentarer!


  • #26   12. maj 2017 Læs nu hvad der står inden i tuder for meget op,jeg skrev ikke alle men støre procendel af dem en danskere,men i er åbenbart for dumme til at læse indlæg og statistikker men udelukkende har travlt med at hyle og tude som et par spædbørn der har skidt i bleen igen , men det er måske det i er og derfor udviser så udpræget mangel på læse færdigheder ? smiley

  • #27   12. maj 2017 Du er da en kæmpe klovn at høre på! sviner folk til uden at kende os! igen finder jeg mig ikke i at blive svinet til, vi kan tage den Face to Face og så kan du komme med dine udtalelser!

  • #28   12. maj 2017 Nå så du er en af de små tæppetisere der hidser sig op og gør lidt inden du stikker af eller hvad ? smiley

  • #29   12. maj 2017 stikker af! har lige sagt du bare kan stille op hvis du har noget at sige! har aldrig stukket af fra nogen og det kommer jeg heller ikke til!

    Ja jeg hidser mig op, for ser ingen grund til at bruge sådanne udtalelser og ligefrem nedgøre folk! hvad med at have lidt respekt for andre mennesker? men du har tydeligvis ikke mødt en der ville vise dig det!


  • #30   12. maj 2017 Du er velkommen men gider sku ikke køre så langt for at nedgøre endnu et fjols som dig ,det har jeg gjort så mange gange og i modsætning til nogle af deandre så er jeg her stadig !

  • #31   12. maj 2017 Hvem siger du skal komme til mig! du siger bare til for du trænger i den grad til at blive skolet lidt i opførsel.. jeg er ligeglad med hvor langt jeg skal køre, det er jo dejligt vejr.

  • #32   12. maj 2017 Du kommer bare til holstebro så skal jeg nok finde dig og sende dig hjem igen.

  • #33   12. maj 2017 Nå. Den gik hurtigt ned ad bakke smiley

    Alm. sund fornuft plejer at hjælpe - er ikke super aktiv, men har da handlet her et par gange uden problemer (Tak Torben bl.a.)

    Mvh,
    /Steffen


  • #34   12. maj 2017 Åhh nej, er det nu henrik krog igen? Amen det er jo hvergang den mand skriver et indlæg, så skal han jo lige svine politikkerne til, og trække det hele ned i mudderet.

    Den mand er jo dum som en dør, drenge ham skal i ikke tage jer af, Konen er sikker skredet, han er sur på alt og alle, kollegaerne orker ham nok heller ikke.

    Mit gæt er faktisk han arbejder alene, eller om natten, han kan jo ikke omgåes normale mennesker i hverdagen ude de ruller øjne bag hans ryg...

    Så mit bud er bare ar ignorere ham, så er rcgalleri et bedre sted =)


  • #35   13. maj 2017 Bingomann er det din livshistorie du øser ud af der ?
    Eller skulle du bare lige lufte bingovingerne ?


  • #36   13. maj 2017 Suk... RCG er gået ned af bakke lige siden Hyggen forlod os.

  • #37   13. maj 2017 tror bare der skal et par aktive ha'er til så folk kan ryge i fryseren og tænke lidt over tingene

  • #39   17. maj 2017 Der er vel intet galt i at gå den anden vej, hvis nu man "postede" dem man har haft gode handler med, kan det vel ikke gå under "at hænge folk ud". Skal da gerne gå mine beskeder igennem, og poste de mange jeg har haft gode handler med.

  • #40   18. maj 2017 Lige dor at dølge op på tråden..og ikke alt den anden snak i er kommet ind på..

    Har dået en besked af en anden bruger, som siger han har købt dronen...

    Men jeg står ved min påstand, at det er utrolig dårlig stil at sælge til anden side, hvis man selv har sagt at man har en deal. Det kunne jo ligesågodt have været noget jeg skulle køre 300km efter, og når man så når frem, siger manden ,, jamen det har jeg lige solgt. En aftale er sku en aftale.


Kommentér på:
Falske annoncer

Annonce