{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

Ny Savage motor - Men hvilken... {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg har en standard HPI 25 Limited Edition (HPI S-25 montor med 4,11ccm), men vil gerne ha' noget mere power, så den kan lave wheelies smiley

Et krav er at den enten har, eller kan monteres standard HPI roto-start og at jeg ikke skal modificere noget på selve bilen for at den kan være der...

Hvad kan i anbefale???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Savage motor - Men hvilken...
  • #1   4. aug 2006 Jeg har også en s-25 motor..den kan da sagtens lave wheelies ???

Nåå...en Nosram 28 skullle kunne klare det ! Den passer direkte i, men er godt nok lidt i tvivl om du kan montere roto start ?? Tror jeg måske godt du kan:-)

• #2   4. aug 2006 Jeg har fået den til at lave wheelies 2 gange ialt. Men mener at jeg kører i øjeblikket med 49/17 i spur gears

Jeg har lidt kig på en "OS MAX 30VG(P)X Power Engine"
    den har 5ccm og yder 3hk ved 28.000 omdrejninger. Men jeg har også lidt kig på den traditionelle Nitro Star K4.6, men kan bare flytte roto starteren fra min S-25 over på den?

• #3   4. aug 2006 Ja..det kan du sagtens:-) Men en Nosram 28 yder jo 3.81 hk !

• #4   4. aug 2006 Jeg har en X'er og den leverer rigeligt med Wheelies smiley , jeg har sat en wheelie bar på . Wheelie ser godt ud,men nytter ellers ikke meget når der skal køres ræs.

Hvis du strammer din slipper clutch helt i skulle den lave wheelies uden problemer.

• #5   4. aug 2006 Har set det smiley He he... Men vil sgu nødigt tilbage til pullstart smiley

• #6   4. aug 2006 Min clutch er skam strammet helt, men din X er jo noget lettere end min savage...

Så med en tungere bil, skal der mere power til smiley

• #7   6. aug 2006 Så har jeg bestilt min nye motor, men efter at ha' læst lidt omkring forskellige motorer (balancegang mellem power og torque), så faldt valget på en picco p3 .28, den har "kun" 2.9hk og 4.66ccm (ligesom HPI's egen Nitro star K4.6, men picco'en skulle kunne trække skindet af en pølse i forhold til HPI's smiley

Og hos hpi-shop.com er den meget billigere end herhjemme, pris'en er kun ca. 1700,- (dertil kommer porto på ca. 70 kroner)

Kommentér på:
Ny Savage motor - Men hvilken...

Annonce