{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Sløve butikker :-S {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg haft to negative oplevelser jeg lige vil dele med jer andre.

Det er ca. 3 uger siden jeg bestemte mig for at jeg ville have nye fælge. Så jeg bestilte dæk og fælge hos rcmodel.dk. Efter en uges tid, ringer jeg til dem for at høre hvor de bliver af? "Undskyld, de er sendt idag". Jeg fik dem dagen efter, dvs jeg fik kun mine dæk :-S. Jeg blev så sur at jeg ikke engang gad at ringe til dem og minde dem om at jeg også skulle have fælge!
Så jeg fandt frem til nogle fælge på hobbyimporten.dk.
Bestiller hos dem og det hele gik fint og fejlfrit. Og jeg fik ovenikøbet en 50'er for at være kunde hos dem.

Jeg ringede så til dem for at høre hvornår deres Gumby-fælge var hjemme (de havde dem ikke på lager). "de kommer hjem på torsdag". Fint tænkte jeg. Dagene gik og kom frem til fredag, hvor de skulle have været hos mig.
Ringer til dem mandag og spørger hvordan og hvorledes. "De er først kommet hjem fra importøren idag". Fint tænker jeg. "de skulle gerne være hos dig tirsdag". Fint igen :-D. Nu sidder jeg her onsdag og har ikke fået mine fælge. Jeg synes service har meget at sige for fremtidige køb. Og jeg føler ikke de to ovennævnte butikker er specielt gode til det med service. Det kan selfølgelig have været et en-gangs-tilfælde!

Andre der har oplevet problemer med hobbyimporten eller rcmodel.dk?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sløve butikker :-S
  • #1   11. aug 2004 Jeg bestilte en G.V model V2, en Associated NTC3 Plus, 2 gearinger til g.v'en og 2 startsæt fra Modelsport uk. Min bror overførte så pengene og vi troede de sendte delene og bilerne med det samme, men efter lang ventetid hvor de ikke svarede på vores mail skrev de at det var et forkert beløb der var blevet over ført. Hmmm tænker man så og tjekker det efter, men nej der var sq rigtigt så det måtte være banken der havde nuppet nogle af pengene. Men de kunne godt leve med det, og alligevel ikke for de sender ikke den benzin med som de reklamerede med. Nu har vi så fået af vide at de er sendt og skulle være i dk iløbet af ugen, så vi venter spændt :]

• #2   11. aug 2004 Jeg har lige ringet til hobbyimporten og de havde sendt fælgene i mandags, så det må være post danmark der klodser i det!

Sorry to you Hobbyimporten. Hvade også indtryg af at det var et ret godt firma! Det er så ikke deres skyld at de ikke er kommet.

• #3   11. aug 2004 sendte også en udstødning til en i vestbjerg. Han sagde han ikk havde modtaget noget, men postDk sagde at pakken lå på posthuset i vestbjeger, anmeldt til senere afhentning... Så jeg er blevet meget skeptisk med at sende pakker og købe ting online med konto overførsel. sæt nu man ikke får det man allerede har betalt for, så skal man vel ha' erstatning af postDk?

Kommentér på:
Sløve butikker :-S

Annonce