{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dx3 - batteri
  • #1   7. aug 2006 nej selvfølgelig kan du da ikke bruge dem .. de kan jo ikke være der .... jeg bruger 2500 mah AA og jeg kører altså rigtig mange timer pr opladning ...

  • #2   7. aug 2006 Den store strømsluger vil kun meget sjældent være modtageren.
    Og det at en Spektrum trækker 40ma, hvor en standard modtager trækker 10ma, det vil næsten ikke kunne ses på batterilevetiden.
    Det er servoerne der trækker langt det meste...
    En rimelig power styreservo trækker over 1000ma.

    En 1/4 styreservo til en FG'er eller lignende trækker ofte 5000ma eller mere.
    Min styreservo kan trække over 15.000ma(15A)



Kommentér på:
dx3 - batteri

Annonce