320 visninger
|
Oprettet:
Tuning HBX {{forumTopicSubject}}
Hej.
Ville høre om erfaringer med tuning af HBX On.road biler.
Har fået fat på en Futaba 10turns ESC og seperat modtager. Hvilken motor er hurtig, og hvilken max. fart kan påregnes i denne type biler.??
Mvh.
dec 2005
Følger: 70 Følgere: 71 RC-enheder: 10 Emner: 67 Svar: 561
mvh. Simon Neergaard
jul 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 22 Svar: 108
Har kigget i forummet, og der var ikke noget brugbart..
Mvh..
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 48 RC-enheder: 8 Emner: 86 Svar: 1.152
tænker on-off-road`.
mvh jacob
dec 2005
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 5 Emner: 7 Svar: 84
Nu bliver jeg sku snart sur!!!!,
Rath ™ du aner ikke en pind om hvad du taler om, jeg har både erfaringer med brushless og med både 7T-9T-11T og med den 650 12T motor der sidder i min Monster Bonzer på nuværende tidspunkt, så derfor bliver jeg sur når du udtaler du begynder at udtale dig om noget du ikke ved ret meget om......
Jeg har da også hørt fra flere andre at hvis du tuner din HBX'er så rasler den fra hinanden og det er en værre gang vås, sagt mildt. Vil Michael G tune sin HBX'er, så skal han da som alle os andre HBX ejere have lov til det.
Michael G, min opsætning er lige i øjeblikket en RV 11T M-SONIK ESC og en YOKOMO 12T kaldet XR12 Modified, jeg lægger billeder ind på min profil af den i løbet af kort tid så du kan se "dyret", Den er vildt hurtig og er lige nu på tilbud til kun 275kr og det ville jeg foreslå dig hvis du virkelig vil have rigtig god fart i din HBX, min Bonzer, render med 23T gearing 70+km/t og er rigelig hurtigfor mig, da det bliver fatalt at chrashe med højere fart. Men skriv lige til min mailadresse hvis du vil have fat i motoren, så sender jeg dig evt. billeder af motoren samt et link til forhandleren. Jeg kan også give dig lidt info vedr. min anden motor, en type 650motor, LRP BIG BLOCK SPECIAL 2 X 12T som er noget af det vildeste du kan sætte i din HBX'er før du går skridtet videre til brushless, men den er også en hel del dyrere og tager væsentligt mere strøm end XR12'eren.
Men mail mig og du skal få de oplysninger du måtte have brug for, for at komme godt i gang med at tune din HBX'er.
Venligst Kim P : familienmalling@msn.com
dec 2005
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 5 Emner: 7 Svar: 84
Det tror jeg næppe, for så har han i hvert fald ikke læst indlægget, da der står i starten at Michael G,
"har anskaffet sig en Futaba 10T ESC og seperat modtager", det er jo det hele indlægget går ud på, nemlig hvad Michael kan få af gode motorer af koble sammen med sit nye grej
jul 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 22 Svar: 108
Jacob : i indlægget står der On-road
Iceman : Tak for link, det er læs t:-)
Kim P : tusind tak for hjælp, jeg sender dig en mail..
Men fortsæt endelig med at øse ud af jeres erfaringer :-))
Mvh. Michael.
Tuning HBX