{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning HBX
  • #1   7. aug 2006 hvis jeg var dig ville jeg prøve at søge i forumet. Der ligger en masse forskellige indlæg om hbx tuning. Der tror jeg du vil få mest brugbar info.

mvh. Simon Neergaard

• #2   7. aug 2006 Hej.

Har kigget i forummet, og der var ikke noget brugbart..

Mvh..

• #3   7. aug 2006 Hvilken Hbx er det du har`?
    tænker on-off-road`.

mvh jacob

• #4   7. aug 2006 Rath ™
    Nu bliver jeg sku snart sur!!!!,
    Rath ™ du aner ikke en pind om hvad du taler om, jeg har både erfaringer med brushless og med både 7T-9T-11T og med den 650 12T motor der sidder i min Monster Bonzer på nuværende tidspunkt, så derfor bliver jeg sur når du udtaler du begynder at udtale dig om noget du ikke ved ret meget om......

Jeg har da også hørt fra flere andre at hvis du tuner din HBX'er så rasler den fra hinanden og det er en værre gang vås, sagt mildt. Vil Michael G tune sin HBX'er, så skal han da som alle os andre HBX ejere have lov til det.

Michael G, min opsætning er lige i øjeblikket en RV 11T M-SONIK ESC og en YOKOMO 12T kaldet XR12 Modified, jeg lægger billeder ind på min profil af den i løbet af kort tid så du kan se "dyret", Den er vildt hurtig og er lige nu på tilbud til kun 275kr og det ville jeg foreslå dig hvis du virkelig vil have rigtig god fart i din HBX, min Bonzer, render med 23T gearing 70+km/t og er rigelig hurtigfor mig, da det bliver fatalt at chrashe med højere fart. Men skriv lige til min mailadresse hvis du vil have fat i motoren, så sender jeg dig evt. billeder af motoren samt et link til forhandleren. Jeg kan også give dig lidt info vedr. min anden motor, en type 650motor, LRP BIG BLOCK SPECIAL 2 X 12T som er noget af det vildeste du kan sætte i din HBX'er før du går skridtet videre til brushless, men den er også en hel del dyrere og tager væsentligt mere strøm end XR12'eren.

Men mail mig og du skal få de oplysninger du måtte have brug for, for at komme godt i gang med at tune din HBX'er.

Venligst Kim P : familienmalling@msn.com

• #5   7. aug 2006 BwF (Slagelse) .
    Det tror jeg næppe, for så har han i hvert fald ikke læst indlægget, da der står i starten at Michael G,
    "har anskaffet sig en Futaba 10T ESC og seperat modtager", det er jo det hele indlægget går ud på, nemlig hvad Michael kan få af gode motorer af koble sammen med sit nye grej smiley

• #6   8. aug 2006 Hej.

Jacob : i indlægget står der On-road smiley
    Iceman : Tak for link, det er læs t:-)

Kim P : tusind tak for hjælp, jeg sender dig en mail..

Men fortsæt endelig med at øse ud af jeres erfaringer :-))

Mvh. Michael.

Kommentér på:
Tuning HBX

Annonce