241 visninger
|
Oprettet:
hjælper i lige {{forumTopicSubject}}
hvis man har 2 af samme bil 100% ens kan de så godt køre sammen.. ( det er hbx evo)
aug 2005
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 4 Emner: 85 Svar: 1.711
jul 2006
Følger: 22 Følgere: 19 RC-enheder: 11 Emner: 136 Svar: 756
aug 2005
jul 2006
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 11 Svar: 600
Dette er krystaller: http://www.morfars.dk/rc/product_info.php?cPath=52_69_200&products_id=1528&osCsid=4def119fa40b77ecbc6f0ce35a8b118d
Så skal du bare finde en frekvens der ikke er den samme som den der er standart.
Elmhøj --> Cool profilbillede;-)
aug 2005
jul 2006
aug 2005
Kasper T >>Haderslev<< .
Hehe..ja...man skal vel reklammere lidt, når nu man har en kadett GTE holdene:) Og de gamle kører i vectra OPC
jun 2005
Elmhøj --> Der er nogle der er heldige. Er det en C'er? Kan jeg imponere ved at sige mine forældre kører Toyota Carina E 1,6 XLI Commander?
aug 2005
Undskyld vi lige bruger dit emne
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
Så du skal ikke udtale dig om noget du ikke ved. Men jo det kan jo godt være en anden forhandler kun har en frekvens, -men derfor betyder det jo ikke at ALLE HBX evoer leveres med samme frekvens, vel?
@ jakob J - Jeg har set både blå, røde og gule evoer med forskellige frekvenser imellem, så check på jeres sendere at i ikke har det samme nummer på.
jun 2005
sep 2004
Hvis man vil, ja så kan man læse alt som personlige angreb og kritik, men når det tydeligvis ikke er skrevet som noget personligt angreb, så syntes jeg måske du overreagerer bare en smule.
Jeg fortæller bare tingene som de er, ikke hvordan jeg tror de er.
Og nej, han skriver faktisk aldrig at de HAR samme frekvens, men det gør du, -men da han ikke ved bedre, tror han blindt på dig, og tror nu at de to pågældende biler har samme frekvens, selvom det langtfra er sikkert.
Så mon ikke det er dig der skal slappe af?
-En helt anden ting er, at HBX er det bedste der er sket for RC verdenen i RIGTIG lang tid, -og folk (som fx dig) der ikke vil indse det, ja, det er jo i virkeligheden værst for dem selv.
jun 2005
Kan du finde på andre årsager til at to identiske HBX biler ikke kan køre sammen, som ikke er krystallen, så sig det dog.
Du har ret i HBX trækker mange folk til interessen, efter jeg begyndte på det, har to af mine familiemedlemmer anskaffet sig HBX. Men det laver jo ikke om på at HBX kopiere andres idéer, og kvaliteten er noget hø. Jeg skrev jeg ikke interesserede mig for de biler, ikke andet end det. Du skriver det somom du har gået og inspiceret flere biler for at finde ud af det. Jeg besvarede det med at det kunne jeg ikke finde på at gøre ved den slags lavkvalitets-biler. Undskyld hvis mine kommentarer er skrevet med avanceret sprog, men sådan skriver jeg altså.
sep 2004
Du skriver at hans kal have nye Krystaller, og nej, jeg kan ikke nævne andre ting der skulle hindre to biler i at køre sammen, andet end krystaller, -men nu forholder det sig sådan at han skriver; "OM de kan køre sammen" ikke "AT de ikke kan køre sammen". Så han spørger om to ens HBX'er kan køre sammen. Og til det er svaret JA, det kan han godt. Men det er en god ide at checke krystallerne først, -og SÅ evt købe et sæt nye såfremt der skulle være frekvenslighed.
Godt at nogle kan se hvad HBX har gjort for RC-verdenen, og ja de har ikke kun kopieret IDEEN, men hele produktionen fra Tamiya. Men det ændrer ikke ved det faktum at kvaliteten på en HBX er lige så god som den er på en Tamiya original TL-01. Det eneste der i reglen er noget hø, er elektronikken. Og man kan jo udskifte alle dele med Tamiyas originaldele om man vil. - men nu var det jo ikke HBX som sådan vi skulle diskutere.
Håber mit indlæg (undtaget ovenstående paragraf, som jo falder udenfor) har bistået dig i at finde rundt i tråden.
Og jeg skulel da mene jeg skriver pænt og ordentligt? -jeg oplyser dig bare om noget du jo tydeligvis var uvidende om - men som du sjovt nok UDTALTE dig om alligevel.
jun 2005
Ang. HBX så ejer jeg både en af dem og en original Tamiya TL-01, og der er forskel i kvaliteten på de to biler. HBX' plastik er noget skrammel ved siden af Tamiyas, som er meget mere holdbart. Der er mere følelse af kvalitet over Tamiyaen end HBX'en. At jeg købte HBX var en fejl, jeg indser nu. Den står i et hjørne og støver til fordi gearene lyder som en V8'er. To af de (nogenlunde) samme produkter til vidt forskellig pris, der må jo være sparet et sted. I bund og grund kan en HBX ikke betale sig. Den ender med at være lige så dyr som en Tamiya fordi den kræver reservedele hele tiden.
hjælper i lige