{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Hjælp til karosse {{forumTopicSubject}}

hehe smart...
ps. er der nogen som har tips til hvordan man laver lygter til de karosser som ikke kar nogle og hvilket lys skal man sætte ind for at det giver knald???
har kigget lidt på morfars, og der er karosser til 500 som klarer det hele, men der er kun en slags:-/
kunne tænke mig en mazda eller en nissan gtr, og nogle andre men de leveres uden noget som helst.......
hjælp, syntes at det med lys og lygter gør bilen meget mere ægte.......!!!!






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til karosse
  • #1   24. aug 2006 (link fjernet)

  • #2   24. aug 2006 Søren P
    De passer KUN til Yokomo karossen.
    Det letteste er at lave det selv. kig f.eks på min Mazda RX-7 eller Nissan S15. På mazdaen har jeg boret små huller som dioden stikker ud gennem. Og på Nissanen har jeg afdækket lygterne inden jeg malede. tapede nogle dioder på indersiden og satte et lygteklistermærke på ydersiden. en kraftig diode kan sagtens lyse gennem.

    mht. dioder så kig på www.ecolight.dk De har dioder til 2kr stykker og det er dem jeg har brugt til neon på min mazda samt forlys.

    /Ash


  • #3   24. aug 2006 Jeg vil klart mene du skal fabrikere nogle paraboler og sætte dioder i. Det bliver meget bedre end bare at lime dem på bagsiden eller købe et eller andet sæt fra morfars o.lign. Paraboler er de kromfarvede tingester der spreder lyset på en rigtig bil. De kan laves på mange måde, af f.eks. pap, plastik osv.
    Jeg har lavet mine lygter på ovenstående måde, du kan se dem under min Opel Vectra. Jeg har et diagram til hvordan jeg har lavet det under min Opel Speedster, der var ikke plads til flere billeder under Vectraen. Jeg har brugt dioder fra www.elektronik-butik.dk fordi de kan bestilles med 6 volt modstand. Når de har det kan man bruge en akmindelig hump-pack til strømforsyning, og man skal ikke trække ledninger fra bilen køre-batteri. Derudover får man også en vejledning med til hvordan dioderne loddes. Har du flere spørgsmål, så skriver du bare.


Kommentér på:
Hjælp til karosse

Annonce