541 visninger
|
Oprettet:
E-maxx, E-zilla eller E-savage??? {{forumTopicSubject}}
Hey...
Ja jeg står og kunne godt tænke mig en el-monster truck, har i forvejen en Savage 4,6SS og skulle egentlig bare være et lille alternativ til når man lige har lyst til lidt hurtigt race uden at behøve køre uden for byen pga. larmen fra en nitro bil...
Men jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge, hælder jo nok mest til E-savagen eller E-zilla da det jo er tættest på den jeg har nu og har ingen erfaring med det Traxxas laver...
Men vil da gerne have et par forslag til hvad i syntes er bedst inden jeg køre ud og bruger penge... Og meget gerne hvorfor!!!
På forhånd tak...
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.761
apr 2005
Følger: 30 Følgere: 28 RC-enheder: 2 Emner: 22 Svar: 728
Mine dårlige erfaringer med e-zilla er at standard batterierne er crap og akslerne er plastik. til gengæld er det den fedest af udseende..
Twinforce hatr de kraftigste aksler men ser ikke ellers ikke så holdbar ud..
e-maxx synes jeg ligner en BR bil fra standard..
apr 2005
Følger: 30 Følgere: 28 RC-enheder: 2 Emner: 22 Svar: 728
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 76 RC-enheder: 105 Emner: 78 Svar: 1.604
Den er meget nem at få reservedele til, og man kan opgradere samtlige dele på den.
Twin force kan man efter sigende stort set ikke få nogle opgraderinger til, men E-zillaen kommer der nok snart opgraderinger til, efter dene r røget over på HPI platformen, og nu hedder E-savage.
Mine briller er nok lidt farvede, men jeg vii til en hver tid vælge E-maxx´en.
jan 2004
Følger: 28 Følgere: 26 RC-enheder: 18 Emner: 34 Svar: 180
Havde ikke selv overveje twinforce før nu, men som Jesper K siger er der næsten ingen opgraderingsmuligheder og har derfor ikke den store interesse for mig...
Men må da indrømme at E-maxx lyder som et ret godt bud så, lidt synd der ikke er flere der har erfaring med E-zilla/E-savage...
Hvordan er det sådan med køregenskaberne på en- E-maxx, syntes den ser meget "blød" ud på div. videoer på nette???
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 76 RC-enheder: 105 Emner: 78 Svar: 1.604
Du kan sagtens smide den fra en meters højde, uden at de går i bund.
E-maxx, E-zilla eller E-savage???