454 visninger
|
Oprettet:
er det muligt? {{forumTopicSubject}}
er det muligt og sætte, buggy dæk eller lidt større dæk på min tt-01 så den kan off roade og kna motoren holde til det?
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 65
hva så med motoren? den bliver hårdere belastet jo, kan den holde til det ?
feb 2004
Følger: 95 Følgere: 113 RC-enheder: 34 Emner: 80 Svar: 1.675
Skal du feks have samme størrelse buggydæk som på en Baja Champ, Dark Impact eller lign. er det ikke sikkert at en nedgearing er nødvendig, da diameteren på disse dæk ikke er voldsomt meget større end std. touring-hjul..
Den bedste måde er at bruge et infrarødt termometer til at måle motortemperaturen med, og så se om den bliver monstervarm efter kort tids kørsel.. Gør den det, er gearingen for høj..
Ja, og derudover får du problemer med et std. TT-01-karosseri, da det jo er smallere og med mindre hjulkasser..
Ligeledes kan dit chassis give lidt probs, da bærearmene på en Touringbil er væsentlig kortere end på en buggy, hvilket kan resultere i at dine hjul kommer til at skrabe mod chassiset i sving..
Mvh. Michael
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.885
dec 2005
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 5 Emner: 7 Svar: 84
Mht. motoren så har jeg selv oplevet at den bliver hurtigere varm end ved onroad brug, men hold øje med varmeudviklengen, så skal det nok gå, jeg har haft mange sjove timer med at køre med bl.a en af mine HBX onroad biler med buggydæk+fælge på så den blev en smal men fin offroader. Bare husk at vandringen på onroadbilernes støddæmpere jo ikke er særlig stor, så pas på med at belaste dem for kraftigt.
Men jo, det er da muligt ;D
dec 2005
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 5 Emner: 7 Svar: 84
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 65
er det muligt?