{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

ang ny motor til min rex-x {{forumTopicSubject}}

ja for 2-3 uger siden købte jeg en brugt rex-x nu har jeg så været nede i rchobby fordi den ikke kan starte og der fik jeg den nyhed som ingen rcejere vil have, ja motoren var død.

passer denne her lige i uden modifikationer???
http://www.happysale.dk/product_info.php?cPath=101_102&products_id=674

kom evt med nogle gode bud på en god billig motor eneste krav til motoren er at den skal passe i uden modifikationer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang ny motor til min rex-x
  • #1   4. okt 2006 passer denne her uden modifikationer???

• #2   4. okt 2006 Nosram RS .28 Monster

TILBUD
    Producent: Nosram

Pris: DKK 1.699,00

Læg i kurv

Nosram har produceret denne motor med tanke på det voksende markede for store monstertrucks. Men man skal absolut ikke glemme os som kører 1/8 buggy for sjov, for vi har testet den i en Hyper7 og det var første gang vi så en 1/8 buggy gå på baghjulene!
    Med sine 4,59 ccm giver denne motor den massive power af 3,81 hp. Kraftige hop og spektakulære stunts er ikke længere et problem.

NOSRAM team har testet på flere forskellige racetracks, parker og gader, for at sikre at RS.28 virker perfekt på ethvert underlag og under forskellige vilkår. Selvfølgelig er RS.28 en stor motor med store dimensioner, men den passer stadig uden modifikationer i HPI Savage trucks, LOSI LST, Associated MGT, Thunder Tiger MTA-4 og flere andre af de store modeller.

- .28 = 4.59ccm
    - 3.81 HK!
    - 2.000-33.000 RPM
    - Bagudrettet udstødning
    - 8.5mm slide (skyde) karburator med 14mm motor boring!
    - 13.0mm SG-krumtapaksel
    - 6+1 Porte

Læs mere hos producenten: www.nosram.com/products.asp?id=41

• #3   4. okt 2006 link til shop hvor jeg har fundet nosram motoren.

www.hobbyogfritid.dk

• #4   4. okt 2006 http://www.happysale.dk/product_info.php?cPath=101_102&products_id=627

Den ville jeg tage... den tager flere omdr. hvilket gør den hurtigere

• #5   4. okt 2006 den anden har flere hk er det ligemeget eller hva???

• #6   4. okt 2006 Den første du linker til har mere moment (trækkraft) og den jeg linker til tager flere omdrejninger hvilket vil få den til at køre hurtigere...

Ret mig hvis der er noget der er forkert smiley

• #7   4. okt 2006 Køb dog en ordentlig .21 motor, f.eks en LRP .21 som kører helt fint. Du vil få mest glæde af sådan en motor i forhold til de store. Da de normalt er til monster trucks.

• #8   4. okt 2006 Hvis det var mig købte jeg ikke en af de 2 motore, da de er ret billige. Så kan man jo også regne ud at de nok ikk er i særlig god kvalitet, og at der nemt kunen være fejl i dem. Jeg vilel foreslå dig at købe noget lidt dyre, så som O.S eller RB. Begge mræker laver nogle kanon gode motore!

Jeg har selv lige købt en O.S V-Spec motor til min Rex-X, og jeg kan sige dig den kører godt, og den rykker mindst lige så meget som sådan en G.O motor, selvom den har ca. 2.5 HK!

Så spar du hellere noget mere sammen og køb en dyre motor i bedre kvalitet! smiley

// Andreas

• #9   4. okt 2006 et helt andet spørgsmål er hvor meget ville jeg kunne få for den motor der sidder på nu den skal have ny foring og stempel tror jeg nok det var???

• #10   4. okt 2006 Du for intet for en brugt motor som skal have ny stempel og foring. Måske 200kr hvis du er meget heldig.

Men jeg ville vælge en O.S .21 motor. Koster 1247kr mener jeg det er hos www.iccom.dk og der er rigtig meget spark i dem. Køre selv med sådan en på min inferno.

Og eller ville jeg vælge .21 eller .25 G.O motor. De skulle også være rimmelig vilde og god kvalitet.

Tror du skal glemme alt efter at kigge efter hvor mange HK en motor har da du skal opgrader din bil rimmelig meget hvis du sætter så stor motor i, plus du ville få mindre ud af dem, da de større er til monster truck.

• #11   4. okt 2006 hva ville det kræve af modifikationer at sætte den 2. motor jeg har skrevet om i min rex-x????

• #12   4. okt 2006 www.iccom.dk de har os de er rigtig billige jeg harli købt den os 18 tm tiol min revo for 1200kr helt ny den koster normalt 1600kr hos dem men har en kammi som får det billigere og en os v-spec 21 koster 1610kr de er meget billige fordi de er importører og hós holte koster den os 18 tm jeg har købt 2300 og v-spec 2250kr sååå der er mange penge at spare

• #13   4. okt 2006 hvis du sætter en GO .28 på skal du ikke lave noget om, bare flytte motor mount over. men som der er skrevet før ville jeg vælge en .21 motor. du får ikke så meget ud af at køre med en stor motor. jeg har selv kørt med GO .28 på min HN Truggy. kørte lige under 40 liter på en foring, så kvaliteten er ok. men du får ikke meget køretid. jeg kørte ca 6 min på en 150ml tank og er bare ikke nok...

Så køb en mindre motor, det går lige så stærkt!!!
    STS, RB eller OS!!!

Kommentér på:
ang ny motor til min rex-x

Annonce