{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

hvilken er bedst??? {{forumTopicSubject}}

hej jeg skal snart have ny motor til min rex-x og ville bare lige spørge hva for en af disse to der er bedst???





LRP Z.28R - Spec 3 - Trækstart

Producent: HFP

Pris: DKK 1.699,95

Læg i kurv


LRP's største nitro motor er lige blevet bedre. Z.28R er nu kommet i version 3 (spec.3) og hvis man har gjort bekendtskab med spec.2 versionen, så ved man at det var en motor med skud i og at dette nok ikke er blevet dårligere! Motoren er på 4,59 ccm som før men er nu oppe og yde hele 3,8 hk.
Motoren passer direkte uden modifikationer i HPI Savage trucks, LOSI LST, Associated MGT, Thunder Tiger MTA-4, de fleste buggyer og flere andre af de store modeller.

Specefikationer:
- .28 = 4.59ccm
- 3.89 HK!
- 2.000-33.500 RPM
- Bagudrettet udstødning
- 9mm slide (skyde) karburator
- 13.0mm SG-krumtapaksel
- 8+1 Porte
- 450 gram totalvægt











Nosram RS .28 EVO Monster

Producent: Nosram

Pris: DKK 1.699,00

Læg i kurv


NY VERSION !!! - FLERE HK - 8 porte!!!
Nosram har produceret denne motor med tanke på det voksende markede for store monstertrucks. Men man skal absolut ikke glemme os som kører 1/8 buggy for sjov, for vi har testet den i en Hyper7 og det var første gang vi så en 1/8 buggy gå på baghjulene!

Med sine 4,59 ccm giver denne motor den massive power af 3,89 hp. Kraftige hop og spektakulære stunts er ikke længere et problem.

NOSRAM team har testet på flere forskellige racetracks, parker og gader, for at sikre at RS.28 virker perfekt på ethvert underlag og under forskellige vilkår. Selvfølgelig er RS.28 en stor motor med store dimensioner, men den passer stadig uden modifikationer i HPI Savage trucks, LOSI LST, Associated MGT, Thunder Tiger MTA-4 og flere andre af de store modeller.

- .28 = 4.59ccm
- 3.89 HK!
- 2.000-33.500 RPM
- Bagudrettet udstødning
- 8.5mm slide (skyde) karburator med 14mm motor boring!
- 13.0mm SG-krumtapaksel
- 8+1 Porte


og passer de i min rex-x uden modifikationer????






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken er bedst???
Kommentér på:
hvilken er bedst???

Annonce