{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.624 visninger | Oprettet:

DAO erstatning..??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har sendt en pakke som er bort kommet hos DAO, både køber og jeg er i kontakt og har begge kontakt med DAO..

De sender nu mail med erstatning.. men hvordan skal det lige fungere..?? køber har jo betalt en ting, men prisen i butikken er en helt anden, og jeg har jo mistet min ting.??

Nogen der har oplevet noget ligende og ved hvordan og hvorledes..??

Go Søndag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DAO erstatning..???
  • #1   12. nov 2017 Det er den pris køber har givet som du skal fremvise for Dao uanset hvad nypris er på varen i butik

  • #2   12. nov 2017 Okay, tak for svar.

    Der vil så sige at det mig det for røven ??


  • #4   12. nov 2017 Ja hvis du kunne tjene mere på varen så ja så er det øv smiley men så længe sælger er dækket ind så må det være det og har selv prøvet det med Dao men fik fat i chefen og han brugte sin fritid på at finde varen og fik den kørt direkte til døren fin service men hør dem lige ad om du har mulighed for at få erstattet din vare og sælgers tab ?

  • #5   12. nov 2017 jo men, det kan jeg jo ikke få noget andet for smiley nyt koster 3 gange så meget ca.

  • #6   12. nov 2017 Jeg har kontakt med den, og de afventer svar fra køber ??

    men ja det er lidt øv, men også trist for køber som heller ikke for noget ?? men servicen er fin.
    jeg sendte pakken d.31 og blev hentet d.1 af vognmand og så intet siden, de har ledt efter pakken men den er væk.


  • #7   12. nov 2017 Igen så vidt jeg husker dækker de vist kun op til 1000kr men det kan de Self have ændret siden ,men den ligger sikkert på deres lagerstation i en rode bunke hvis de evt ikke kan tyde nr på pakken .

  • #8   12. nov 2017 Jeg kan intet finde på deres side om det, men det bliver jo løst.

    pakken havde printet label på smiley


  • #9   12. nov 2017 Det kan også være svært at være post- eller fragtfirma indimellem:

    http://jyllands-posten.dk/international/ECE10000764/spektakulaert-tyveri-pakker-bliver-stjaalet-fra-lastbil-i-fuld-fart/


  • #10   13. nov 2017 Det er bare et dårligt firma at bruge, og de hænger posen eller pakken på døren selvom man skriver de ikke skal gøre det.......... Hellere betale mere i porto og være sikker på den kommer frem osv. smiley

  • #11   13. nov 2017 Jeg er lodret uenig. DAO er det eneste fragtfirma hvor sms/mails med tracking faktisk virker, og både fungerer for afsender og modtager. De er billigere end alle de andre til små pakker.

    Jeg har sendt og fået med dem mange gange uden problemer. Hvis man ikke vil have pakken hængt på døren så få den sendt til en pakkeshop i stedet. Det er alligevel der man som regel skal hente Pestens pakker, og hvor de kun har én shop i Vejle, der lukker kl 18, er der fem eller flere steder til DAO og GLS, og flere af dem har længe åbent.


  • #12   13. nov 2017 Her er der kun en Dao shop, og efter 17,30 er der lukket i butikken sååå det kan man ikke bruge til så meget, det kan godt være det er billigere, men jeg vil nu hellere betale lidt mere i porto til andre firmaer, og så få min pakke leveret som aftalt. smiley smiley

  • #13   13. nov 2017 Ja det er jo godt og fint. Hvis du er hjemme. Ellers ryger den i pakkeshop og så har du det samme bøvl som med DAO. Så så længe pakker bestilles til shop, ser jeg ikke forskellen. Jeg har haft flere PostDK pakker (da det var PostDK) hvor der ikke har været banket på døren trods jeg var hjemme. Så røg man på posthuset og det var så den service.

    Hvis de bestilles til adressen så skal man bo så den kan lægge på dørtrinnet det er jeg med på. Og det drager jeg nytte af, har fået et par pakker bestilt om eftermiddagen og leveret på dørtrin næste morgen tidlig, inden jeg tog på arbejde.


  • #14   13. nov 2017 Forskellen er bare at tit så er Dao butikkerne ikke har åbent længere end til 17,30. hvor andre har åbent til kl. 19,00 eller 21,00 fordi der er valgt butikker der lukker sent, men jeg bor nu på 2 sal og jeg får leveret til døren, og de banker ikke bare blidt på, men ringer på flere gange evt. og banker også, så her er der ingen problemer med post nord som de nu hedder. ved godt mange snakker dårligt om dem og de bare skal lukkes osv. osv. men jeg har fuldstændig modsat oplevelse end dig smiley

    Selvfølgelig skal man afhente sin pakke i en pakkeshop hvis man ikke er hjemme når de levere den, det er meget normalt de ikke sidder og venter på man kommer hjem smiley men hvis det er med Post Nord, så kan du afhente den døgnet rundt i pakkeboksen, og ikke i en butik eller posthus med lukketid på.... smiley

    Så du får mig ikke til at kunne lide Dao frem for andre på markedet.


  • #15   13. nov 2017 Ja vi har virkelig modsat oplevelse, men det siger bare at det ikke er generelt den ene eller den anden virksomhed den er galt med, men de regionale forskelle der gør sig gældende. Hos os er der kun én Post nord-butik. De ligger i Føtex og har åbent kl 9-18 i hverdagene. Der er som sagt en håndfuld DAO'er, og flere af dem ligger i kiosker hvor der er længe, og tidligt, åbent.

  • #16   13. nov 2017 Har sendt og modtaget en del med Dao, og jeg synes det er meget bedre end postsløv & dyr De sender mail til afsender når de har modtaget og scannet pakken og når modtager har hentet pakken. Modtager får en mail / sms når pakken kan hentes

  • #17   13. nov 2017 Bruger heller ik andet end dao, sendte Quick brev med postsnot sidst og det tog kun 5 dage haha

  • #18   2. dec 2017 De har også i sidste måned smidt en pakke væk for mig. Til mit held stod den mig kun i 1100 for de dækker kun op til 1000,- hvis label er printet via gul og gratis. Fatter ikke at det er legalt og overvejer at sende det til forbrugerombudsmanden. Jeg skulle også selv finde ud af at pakken var borte. Lortefirma.

  • #19   2. feb 2018 Vil bare lige igen understrege hvor meget den her biks er til at lukke op at skide i. Skulle modtage noget fra Emil herindefra. De debile dunkedyr fra DAO smider pakken af i en kiosk der ligger en times kørsel fra mig, på trods af at jeg har ikke mindre end 8 kiosker indenfor 2 km radius der udleverer for dao og at Emil ikke kunne vælge den kiosk den er endt i. Det er så tydeligt at vognmanden ikke lige har gidet at tage til Valby med pakken og så bare smidt den af på næstsidste stop på hans rute. Har skrevet til dem og bedt dem om at få fingren ud af pruthullet og få den pakke hen til en af kioskerne i mit eget distrikt, men er spændt på at høre hvor mange runder løgne og dumme undskyldninger (fast ritual ved henvendelse) vi skal igennem den her gang før de er presset så meget op mod muren at der sker noget.

    De køber helt sikkert trustpilot anmeldelser. De eneste brugere der har en profil med mere end et par anmeldelser og som skriver mere end 6 ord, er dem som brokker sig.


  • #20   3. feb 2018 Jeg har stik modsat oplevelse med dao..
    Snart sendt og modtaget over 50 pakker med dao, og absolut ingen problemer smiley
    Vil klart bruge dem igen...... smiley
    Når det så er sagt, må jeg osse lige skamrose Gls..
    Igen ingen problemer efter masser af forsendelser med gls...
    Og de slå dao med pakke str smiley


  • #21   3. feb 2018 DAO hænger din pakke eller pose på døren smiley så kan alle stjæle den når de går forbi, Bruger så vidt muligt aldrig DAO smiley smiley

  • #22   3. feb 2018 Har brugt DAO en del og har ALDRI oplevet problemer hverken som sender eller modtager, har dog oplevet problemer med post Mord og GLS

    med andre ord vil du hænges eller skydes?


  • #23   4. feb 2018 Manalishi smiley

    Post Danmark og GlS hænger så ikke posen eller pakken på din hoved dør så alle tilfældige kan tage den med sig i farten.......... smiley smiley

    Underligt noget at sammenligne det med om jeg vil hænges eller skydes??? ......... men du har jo din mening og blot fordi du ikke har oplevet noget dårligt betyder det jo ikke de er perfekte og fejlfri og Danmarks bedste fragtfirma smiley

    Jeg bestiller tit med Post Nord og betaler kun 17 kr. for at få leveret efter 5-6 dage, men ved du hvad det er her altid efter max 2 dage alligevel smiley


  • #24   4. feb 2018 Manalishi smiley

    Nu stiger priser også hos GLS og DAO osv. alle andre end Post Nord, og hvorfor mon??? fordi de har fundet ud af de ikke kan levere til de priser de startede op med og taber på det, så bare vent de er snart på højde med Post Nord med priser og leveringstider osv. for Post Nord de gør det faktisk til rimelige priser og tider osv. og servicen er i top hvis du har problemer modsat GlS og DAO de er da ligeglade med deres kunder smiley


  • #25   4. feb 2018 Ghost bare fordi du har oplevet en ting gør det heller ikke mere sandt vel? Det er nok mere sandsynligt at der er gode og dårlige individer der leverer i forskellige regioner. Jeg har oplevet GLS lægge en pakke på mit dørtrin trods jeg havde bestilt personlig levering og fravalgt at få lagt pakken. Jeg har oplevet postnords bud smide en seddel i min postkasse selvom jeg var hjemme. Og postnords leveringssedler er konsekvent hverken udfyldt med tidspunkt, afsender eller andet fornuftigt det er meningen de skal skrive på.

    Så godt for dig dit postnord bud er en rar fætter, men acceptér at vi er nogen der har en anden oplevelse. Samme med DAO, der har du tilsyneladende en skovl i dit område. Eller du kunne bede om kun at få leveret ved pakkeshops. Whatever, postnord er stadig mit sidste valg både baseret på service og pris.

    Hver sine lyster.


  • #26   4. feb 2018 Der er dårlige og gode oplevelser med alle udleverings firmaer, og hvorfor? Fordi det er mennesker der levere. Mennesker fejlbedømmer ind i mellem, og det får konsekvenser.

    Jeg fik min første Ta07pro sat foran døren. Det er super service. Bare ikke når man bor i lejlighed, og ikke har bedt om at de sætter det foran døren. Resultat, den var væk da jeg kom hjem fra arbejde. Det var postnord.

    Mellem jul og nytår ringede postnord faktisk til mig, at han stod foran min dør med min pakken. Men efter som jeg var på arbejde var det jo ikke muligt at overlevere den. Men der aftalte hvor han kunne lægge den så ingen ville se den! SUPER fed service!



  • Birgit M
    Birgit M Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 1 Svar: 1
    #27   27. feb 2020 Hej nu har jeg også oplevet at min pakke er blevet væk og de snakker om erstatning... Men vil hellere have det jeg har købt, fordi jeg skal bruge det til min søns konfirmation og har ledt længe efter det, så er så mega træt af det.
    Derfor vil jeg gerne høre fra Lars omkring kontaktoplysninger på chefen. Det kunne være jeg kunne være så heldig at få hjælp der


Kommentér på:
DAO erstatning..???

Annonce