{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Esbjerg/Varde Omegn {{forumTopicSubject}}

Nogen nær Esbjerg/varde der kan hjælp mig med at kigge på min Mt4-G3, kan ikke få kontroller til at connect ordenligt.

Når jeg propper servo i channel 1 og esc i channel 2 vil den kun dreje, når jeg så putter esc i channel 1 og servo i channel 2, vil den give gas med hjulet man drejer på smiley

har skrevet en del med forhandler og fået ny receiever til sendt som gjorde det samme, og nu har jeg fået denne besked,

"Dear friend
Really sorry to make waiting and inconvenience to you. The supplier has just replied to me, This is not a problem with the remote control or the receiver.
It is likely that the wiring problem between the ESC and servo and the receiver.
Is ESC calibrated during operation?
If you have any questions or idea, Please message us.
Thank you for your time and patience!
Best regards"

har søgt på det calibrering halløjsa men uden held smiley

MVH Jimmy S


Kommentarer på:  Esbjerg/Varde Omegn
  • #1   15. nov 2017 Det var ski da mærkeligt, baseret på din kommentar vil jeg sige det er en no brainer - det er modtageren det er galt med. Du kan jo netop både styre gas og servo, men kun med kanal 1, som normalt er servoen du styrer med hjulet.

    Kan du ikke kigge på senderen, eller mere præcist de drejeknapper de centrerer servo speeder, og styrer udsving på samme? Hvis du har fået skruet udsvinget på kanal 2 helt i bund, så vil den virke som du beskriver.

    Du kan evt. tage et billede af knapperne på senderen hvis du ikke lige kan hitte rede i det.


  • #2   15. nov 2017 Hvilken sender og modtager?

  • #3   15. nov 2017 Ops glemte da lige at nævne hvad det var for en,

    Det er en flysky fs-gt3c og har prøvet og juster på alle indstillinger uden nogen ændring


    profilbillede
  • #4   15. nov 2017 Har du prøvet at putte esc i kanal 3 (eller 4 hvis der er så mange)?

  • #5   15. nov 2017 Der er åbentbart et problem med lodninger på throttle Potentiometer og resistor som laver en bro over 2 ud af 3 connectors.
    Så måske det er din receiver der skulle checkes..


  • #6   16. nov 2017 Hej Jakob - ja det har jeg der sker der ingen ting smiley

    Korpc de har prøvet at sende en helt ny receiver som gjorde det samme smiley


  • #7   16. nov 2017 Jo men det et modtager (lille firkantet dims)du har fået ny af ik?

  • #8   16. nov 2017 throttle Potentiometer det sidder i sender og ik i modtager

  • #9   16. nov 2017 Korpc, lyder som en god ide, tror Jimmy blev forvirret over du skrev modtageren/receiver skulle tjekkes i #5. Også jeg, er det en tastefejl, eller er der en receiver i senderen, som fejlen ligger i?

  • #10   16. nov 2017 Hader alt det skriver :D, nej der er ik en receiver i sender, men i sender sidder der dette pointmeter og der er der nogle problemer med lodninger, han har jo ny modtager, så fejlen ligger jo ik der.
    Roder lidt rundt i det, det er nemmere over telefonen.


  • #11   16. nov 2017 #5 skrive fejl det er sender ik modtager sry

  • #12   16. nov 2017 tror også jeg har misforstået dig Korpc smiley

    det eneste jeg forstod af det du skrev var
    "Så måske det er din receiver der skulle checkes"
    og Receiver er den lille boks på bilen ikke smiley ? det var den lille boks på bilen jeg havde fået ny af :))
    er ikke så meget inde i alt det sprog er bedre til når det bare kør smiley


  • #13   16. nov 2017 Kort sagt din sender er defekt smiley

  • #14   16. nov 2017 jamen hvad skal jeg så gøre, når jeg får den melding fra forhandler, kan sige jeg har ikke en pind styr på det og youtube'd hvordan man binded smiley

  • #15   16. nov 2017 Det er entlig et godt spørgsmål. Byt til nyt, hvis de ik vil check sender.

  • #16   16. nov 2017 Er det et Ebay-køb? Jeg tror de har en ret god købergaranti derinde, som jeg ville kigge på. Samme med Alibaba m.fl.

    Baseret på din forklaring af problemet KAN det ikke være ESC, bind eller setup den er galt med. Så ville ENTEN motor ELLER servo du, og de virker jo begge, afhængig af porten.

    Det BØR ikke være modtager, da du har to nye modtagere og de har samme problem. Så er der KUN senderen tilbage. Logisk konklusion. Hvis de prøver at orme sig udenom den, så er det med at skrue bissen på.

    På den anden side, har du købt privat fra Hong Kong-shop udenom Ebay, Alibaba el lign så er de måske lidt ligeglade...


  • #17   17. nov 2017 Hej ja det er købt på Ebay og de trak den så længe at ebay lukkede sagen så skriver med dem igennem en ebay (samtale) hvor jeg har fået kontakt med dem, men er ikke skide hård til engelsk så har svært ved at sende retur besked på denne besked smiley har min gamle sender og modtager det virker på bilen og har haft en kammerats på også og det virker også fint,


  • #18   17. nov 2017 Det er ellers en OK sender du har. Hvis du kender en elektronikmekaniker er det muligt det kan fikses, ellers er det lidt halvdyre lærepenge...

  • #19   17. nov 2017 Håbede lidt på en omkring esbjerg varde der havde forstand på rc biler som kunne kigge på det og vis det stadig ikke virker kunne jeg tage kontakt og sige det simpelthen ikke er min bil men sender evt

  • #20   17. nov 2017 tja jeg bor sådan set i varde smiley

  • #21   19. nov 2017 Sig til vis vi skal slå hovederne sammen smiley

Kommentér på:
Esbjerg/Varde Omegn

Annonce