{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Holy shit {{forumTopicSubject}}

Vel jeg postede den her i dag. Allerede over 100 visninger. Jeg siger det højt og tydeligt til alle forældre. Jeg har selv været involveret i noget med øl og cigar. Jeg meldte mig ud men de spurgte vil du have eller prøve? Og jeg siger det bare højt og tydeligt. VERDEN ER IKKE SOM DEN VAR. Idag kan jeg skaffe kanonslage etc. Og det går så hurtigt. Så derfor (mange i min alder vil nok sige hvad har du gang i) kig efter jeres børn fordi det er MEGA nem at skaffe næsten alt de pejer på. Hvis i stoler på jeres børn og er 100% sikker kan i også ladvære. Siger det igen

Det er nemt at skaffe cigar øl vin og nogle steder hash. Og endnu være cocain. Så hvis Jeres område er lidt mærkligt pas på. Der var en sag det her for sjovt.
Jeg ville bare ryge hash og drikke øl i hjørnet af skolegården som alle normale børn.
Hved i hvad. For børn i dag er det normal. der mange der gør det. Der var en som sagde
Drengen er kun 13.
Vel ja jeg er 13 men alle forældre skal vide. Sådan noget snak gør vi bag jeres rykke. Og nej det er ikke min mor eller far der skriver det her. DET ER MIG!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Holy shit
Kommentér på:
Holy shit

Annonce