924 visninger
|
Oprettet:
Ny Konkurrence Hos B2Bonlineshop {{forumTopicSubject}}
Hey alle sammen, så kom b2b´s nye konkurrence for november månede, I denne månede kan i vinde et Mazda RX-7 kraosse Fra Yokomo.
Link til konkurrence er (link fjernet)
Tag lige og kigge spørgelmålene igemmen så svære er de heller ikke;P
//Lars N
maj 2006
Følger: 41 Følgere: 42 RC-enheder: 1 Emner: 95 Svar: 853
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 69 Svar: 1.260
Jeg er lige startet med RC så ved jeg sku da ikke hvad det er =)
på den anden side passer sådan et karros nok ikke på min 1:18 el bil ^^ eller den Revo jeg regner med at købe
okt 2006
Det var også min første tanke
Det begrænser lidt antallet af folk der gider bruge tiden på det
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.205
Ikke engang bruge de 5min på at lave et afstemnings system som man så kan klikke på. Men i stedet for skal man skrive en mail og så kopi/paste ind med spørgsmål og så svare.
okt 2006
Jaa, ser meget amatør agtig ud -.-
jeg kom slet ikke til det sted hvor der stod hvordan man svarede, lukkede vinduet inden
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 47 RC-enheder: 10 Emner: 13 Svar: 137
Amatør aktig eller ej.
Mvh/
Roadrunner
apr 2006
Nu omhandler det jo meget drifting. Så med det hoved mål passer primien jo fint til.
Men meget dårligt opbygget. Den må de lige hjem og kode om. Vi lever i 2006 og ikke i 1998 mere hvor man lavede sådan sider.
okt 2006
Eller et valg mellem 3 ting
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
Min ufødte niece kunne godtnok kode en hjemmeside bedre end det der
jul 2005
Følger: 20 Følgere: 18 Svar: 106
okt 2006
jul 2005
MEN hvorfor skal man egentlig klage, når man har mulighed for at få noget gratis, så kan det vel være fuldstændig ligegyldigt hvordan en hjemme side ser ud.
Jeg er ret sikker på at sidste måneds vinder var ligeglad med udseendet på siden.
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 11 Svar: 600
apr 2006
Men selve det programmerings messit er noget "øv"
Benny B
Det her skal du ikke tage som kritik, men som seriøs hjælp/vejledning.
Du kunne prøve at gå ind på www.eksperten.dk
Der sidder der rigtig mange pc nørder som altid er frisk på at hjælpe en med diverse pc problemer, lige fra hvordan man tænder pc til hvordan man laver en sikkerheds tjek på pcén til hvordan man programer en hjemmeside.
Der er rigtig meget godt at hente der inden
maj 2006
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 5 Emner: 110 Svar: 740
okt 2006
Jeg syntes i skal overveje at kode det om, eller finde en der kan sætte noget hurtigt op uden de store omkostninger..
prøv her:
www.hol.dk
www.overclocking.dk
www.tweakup.dk
Der er sikkert en der kan hjælpe, evt. for en mindre penge sum, eller andre..
#Oliver F
Jeg kender ikke B2B siden, og har først hørt om den nu her i sammenhæng med den konkurance, og det understeger bare min pointe..
Man kommer in på siden, designet ligner noget fra ´95 hvilket skrammer mig lidt, og giver det indtryk at det er et lille firma en har kørene og har haft de sidste 10 år, ved siden af hans normale job.
Som Skum P også skriver, syntes jeg også i seriøst skal overveje at få det design fornyet..
maj 2006
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 5 Emner: 110 Svar: 740
jul 2005
Ja, nogle tænker kun på det ydre !
Andre læser lidt på siden inden de dømmer folk !
Firmaet er altså over 6 år gammelt, og NEJ det er ikke et fritids job - vi er en af de største grossister i nordjylland.
At siden ikke passer til din smag, er bare ærgeligt, men den er nem at arbejde med og finde rundt på (hvis ellers man kan tænke logisk), og så er det jo det absolut mest brugte shopsystem i danmark.
At der så er andre der ændre baggrundsfarven og udseendet på deres Spalter og andet, det er jo noget de bestemmer.
MEN jeg fatter slet ikke at du gider bruge tiden på at brokke dig over sådan noget - hvis ikke designet passer dig, så blot luk vinduet igen istedet for at starte en meningsløs debat bare fordi en ung fyr gerne vil dele en information om en konkurrence.
okt 2006
Du er fanme ikke god til at tage kritik!
At du beskylder mig for kun at bedømme på det ydre, ja, det er din opfattelse.
Syntes du skal læse mit indlæg igen, jeg skriver
"Man kommer in på siden, designet ligner noget fra ´95 hvilket skrammer mig lidt, og giver det indtryk at det er et lille firma en har kørene og har haft de sidste 10 år, ved siden af hans normale job."
Jeg skriver ikke at det ER et fritids projekt, jeg skriver jeres konkurance side giver indtrykket af den er, og ikke mange laver en side med sådan et design hvis de har en ellers okay hoved side.
Desuden burde det fremgå tydeligt nok at jeg snakked om jeres konkurance side, ikke jeres hoved side.
Du skriver også i er en af jyllands største grossister, hvilket endnu engang understrenger min pointe.
Et stort firma, skal have en flot side, jeres hoved side (selve webshoppen) er ikke noget specielt men den er fin nok, det er jeres konkurance siden til gengæld ikke, og hvis man, som mig, kommer til den før jeres hoved siden, regner man ikke jeres hoved side for at være det helt store..
At du kalder mine indlæg brok og meningsløs diskution, finder jeg mig ikke i!
Jeg gør dig/jer omærksom på at jeres konkunrance side ser meget amatør agtig ud og sender de forkert signaler til folk, som f.eks. mig der kommer igennem den før man kender jere hoved side..
Hvordan kan det være menings løs pladder?
Du kan skrive en mail til mig så skal jeg med glæde forklare dig det det, da det ikke nytter noget her -.-
Kasper_aaroe(A)yahoo.dk
okt 2006
Er delvist enig, endeligt i det hele på nær din sidste linje
Hvis siden var sat ordenligt op, og det f.eks. var nogle "radio knapper" så man bare lige hurtigt kunne klikke af, eller en box man kunne skrive sit svar i, kunne jeg godt finde på det..
Hvis jeg så vandt viller jeg sælge primien vidre
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 RC-enheder: 6 Emner: 53 Svar: 326
og benny giver altid hjælp hvis der er noget
han er sQ hurtig på mailen !
apr 2006
I har jo gjort opmærksom på at hans "kokurrance" side er meget gammeldags sat op. Og at den udsender nogle forkert signaler.
Hvis i læser spørgsmål 3
citat :
Spørgsmål 3
B2Bonlineshop har startet et samarbejde med en hjemmeside, som handler om drifting.
Så står der jo klart og tydeligt der at de er i samarbejdt med et andet firma som omhandler drifting.
Så er det jo meget klart at primien skal være noget med drifting. Og så er sådan et karos jo et fint bud på en primie.
I kan jo heller ikke gå i Fona og vinde sofa hjem til stuen
apr 2005
Følger: 30 Følgere: 28 RC-enheder: 2 Emner: 22 Svar: 728
hvordan er det så liige man skal gætte hvilken drift side i har fået et samarbejde med??
okt 2006
lol, det ville ellers vække opsigt
#Dennis
Står måske som en nyhed på hoved siden eller et andet sted :]
jul 2005
At du ikke kan bruge præmien til noget er da sagen uvedkommende - det er da heller ikke alle der kan bruge de gryder som du kan vinde i den lokale isenkræmmer.
Og kan du ikke bruge den, så lad vær med at deltage !
Kasper A.
Du skriver selv at det ikke nytter noget at diskutere herinde, men du var såmænd en af dem der begyndte med brok (og ja det hedder det her i nordjylland) da en uskyldig ung mand blot ville fortælle at der en konkurrence. så allerede fra starten har dine indlæg været placeret helt forkert !
Og ang email, så burde det nok have været dig der havde sendt en email, inden du begyndte dette !
Og desuden har du SLET IKKE nogen grund til at bande - vi skal alle sammen holde et ordentlig sprog herinde.
Hvis du mener at et design på en side, virkelig skal pustes op til så stor en debat, så kan du jo kontakte os på anden vis, så skal jeg nok forklare dig hvor det er som det er !!!
jul 2005
Det handler jo om at sende gæsterne rundt på siden,
og hvis du kigger på forsiden, så er der placeret et banner ( der handler om drifting ) i højre side !
apr 2005
jul 2005
apr 2005
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.885
Det banner har hængt der i noget tid.
Jonathan M
Du skriver: "Havde det derimod været et gavekort, frit valg af luftfilter, luftfilter olie eller noget i den stil - ja så havde det været en anden snak."
Det tager vi lige "luftfilter, luftfilter olie eller noget i den stil " ud af den sætning... Og så spørger vi lige igen, hvem kan bruge de ting? jeg kan ikke, kan jeg sige med 100% sikkerhed.
Sidste måned var det torx skruetrækkere. Dem er der heller ikke alle der kan bruge, men derfor deltager jeg da også i konkurrencen.
Og hvis B2bonlineshop skal have programmeret en ny konkurrenceside så kommer det til at koste nogle penge. Og de penge kunne jo gå til lidt større præmier istedet. Så jeg kan ikke se problemet med udseendet af den side
apr 2005
okt 2006
Det har intet med tråd starten at gøre, at jeg skriver min mening om jeres konkurance side, hvad får dig til at tro det?
Som sagt, skrev jeg min mening til at starte med, efterfølgene har jeg diskuteret med dig.
Både ja og nej, jeg begynder at bande når jeg ikke føler at "almindelige" ord virker kraftige nok.
Desuden er "fanme" et godt gammelt dansk ord, som jeg tror de fleste har hørt før, hvis du ikke slipper sådan et ord ud engang imellem, er det din sag.
Nu skriver du jo at jeg kunne have taget kontakt først via mail, du kan jo komme med en så skal jeg da sende dig en mail.
Desuden har jeg en anden mening som ikke er rettet mod nogle, men er min helt personlige mening..
Jeg syntes ikke ejere at firmarer skal deltage i debatter på forummer, det skader deres ry hvis de kommer ud i diskutioner.
Forventer ikke et svar på min mening om firma ejere der deltager i diskutioner på forummer.
okt 2006
Jaajoo det vil koste lidt penge, men alt efter hvad man vil have på siden, behøver det ikke koster så meget, der er mange webdesigner lærlinger der gerner vil have lidt øvelse, og de kan sikkert lave det til nogle billige penge, eller måske et gavekort
Man kan jo hænge en seld op på diverse tekniske skoler, og efter spørge på forummer.
apr 2006
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.885
Selvfølgelig. det jeg kom med var et "worst case senario" for at slå min pointe fast.
apr 2006
Men kan fint se pointen i det :-))
maj 2006
Følger: 30 Følgere: 40 RC-enheder: 2 Emner: 150 Svar: 1.255
jun 2005
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 2 Emner: 60 Svar: 514
Bare en skam at jeg ikke har en 1:10 bil
maj 2006
Følger: 30 Følgere: 40 RC-enheder: 2 Emner: 150 Svar: 1.255
total enig benny b din butik er kanon god
nov 2004
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 2 Emner: 11 Svar: 298
gå nu ud og kører lidt eller lave lektier?
okt 2006
Jeg skriver ikke jeg syntes han B2B side er dårlig, men at når man har en konkurance side, som f.eks. her bliver lagt ud på forskellige forummer, så folk kommer ind på den side før man måske kender hoved siden, sender det fårlige signaler..
#Magnus D
Det er da også godt, uden konkurancer ville det være kedeligt..
Men vi er et par stykker der har prøvet at forklarer at det ikke gør noget hvis sådan en side har et lidt bedre design, af flere oversager
nov 2004
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 2 Emner: 11 Svar: 298
okt 2006
Du ved udemærket hvad jeg mener, så prøv nu at opføre dig som en på 15! istedet for det fis der.
okt 2006
Btw, hvis du viste hvad jeg mente, hvorfor fyrer du så, sådan noget fis af?
Du ved lige så godt som mig det er ren provokation.
okt 2006
okt 2006
okt 2006
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 22 RC-enheder: 4 Emner: 38 Svar: 492
Det at man skal skrive en mail med svarene, er med til at holde de useriøse og uinteresserede væk. Dem der har interessen, bruger gerne de par minutter.
Siden er fin som den er, nem at finde rundt på.
okt 2006
Halvdyr undskyldning
aug 2005
Ja. Jeg har kraftigt overvejet den yokomo de har, men da jeg ikke har nogen erfaring med elbiler, har jeg i første omgang bestilt en hbx. Når jeg har lært at køre med dén, skal jeg have en "bedre" bil.
okt 2006
trods det er jeg ved at købe en Revo 3.3, dog brugt
aug 2005
okt 2006
okt 2006
Inden du smutter helt, kunne du måske forklare dig? og komme med et eksempel?
Pt. er det bare varm luft du lukker ud
dec 2004
Følger: 30 Følgere: 29 RC-enheder: 5 Emner: 38 Svar: 523
kender en der er mega god til at male såpdan noget
okt 2006
okt 2006
Undskyldningen er accepteret
Ny Konkurrence Hos B2Bonlineshop