{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Konkurrence Hos B2Bonlineshop
  • #2   1. nov 2006 Det er så ikke min skyld

• #3   1. nov 2006 Det da ikk fair smiley

Jeg er lige startet med RC så ved jeg sku da ikke hvad det er =)

på den anden side passer sådan et karros nok ikke på min 1:18 el bil ^^ eller den Revo jeg regner med at købe smiley

• #4   1. nov 2006 Jonathan M

Det var også min første tanke smiley

Det begrænser lidt antallet af folk der gider bruge tiden på det smiley

• #5   1. nov 2006 Hold op det er dårligt lavet må jeg sige.

Ikke engang bruge de 5min på at lave et afstemnings system som man så kan klikke på. Men i stedet for skal man skrive en mail og så kopi/paste ind med spørgsmål og så svare.

• #6   1. nov 2006 #Skum P

Jaa, ser meget amatør agtig ud -.-

jeg kom slet ikke til det sted hvor der stod hvordan man svarede, lukkede vinduet inden smiley

• #7   1. nov 2006 FIN Konkurrence, Jeg syns det er lækkert at der er nogle hjemmesider hvor man kan vinde noget GRATIS.
    Amatør aktig eller ej.

Mvh/

Roadrunner

• #8   1. nov 2006 Syntes ikke i skulle kommenter primien. Man kan ALDRIG finde en primie der passewr alle ud over hvis det er kontanter.

Nu omhandler det jo meget drifting. Så med det hoved mål passer primien jo fint til.

Men meget dårligt opbygget. Den må de lige hjem og kode om. Vi lever i 2006 og ikke i 1998 mere hvor man lavede sådan sider.

• #9   1. nov 2006 Vil nu mene et gavekort ville være en bedre primie smiley
    Eller et valg mellem 3 ting

• #10   1. nov 2006 Gaab en konkurrence. Det er godtnok action på højt niveau!

Min ufødte niece kunne godtnok kode en hjemmeside bedre end det der smiley hehe... men jeg vil ikke bede hende gøre forsøget, det kunne jo blive pinligt for b2b smiley

• Benny B
    Benny B Tilmeldt:
    jul 2005

Følger: 20 Følgere: 18 Svar: 106
    #11   1. nov 2006 Utroligt - at selv når folk får noget gratis, så skal de altid finde noget at brokke sig over istedet for at se positivt på tingene, og så glæde sig over at der stadig er noget som er gratis i dagens danmarks smiley

• #12   1. nov 2006 Det folk primært klager over, er siden amatør look, det skrammer folk væk, da det også sender signaler om hvor seriøst de mener det.

• Benny B
    Benny B Tilmeldt:
    jul 2005

#13   1. nov 2006 Sidste måned kom der over 100 tilmeldinger, så helt galt kan det jo ikke være !

MEN hvorfor skal man egentlig klage, når man har mulighed for at få noget gratis, så kan det vel være fuldstændig ligegyldigt hvordan en hjemme side ser ud.

Jeg er ret sikker på at sidste måneds vinder var ligeglad med udseendet på siden.

• #14   1. nov 2006 Det er sku da chokerende at folk altid skal være så fandens bedrevidende! - Jå måske er siden ikke opsat efter nyeste opskrifter, men den fungere, og man kan rent faktisk tilegne sig noget gratis! Tryk da på krydset oppe i hjørnet hvis det ikke er noget i gider kigge på, istedet for at stortude i et forum.

• #15   1. nov 2006 Syntes ikke der er noget galt i selve konkurrencen og primien. For det er vel drift biler butiken går mest op i som jeg læser på siden.

Men selve det programmerings messit er noget "øv"

Benny B
    Det her skal du ikke tage som kritik, men som seriøs hjælp/vejledning.
    Du kunne prøve at gå ind på www.eksperten.dk
    Der sidder der rigtig mange pc nørder som altid er frisk på at hjælpe en med diverse pc problemer, lige fra hvordan man tænder pc til hvordan man laver en sikkerheds tjek på pcén til hvordan man programer en hjemmeside.
    Der er rigtig meget godt at hente der inden smiley og bruger selv siden når jeg har problemer.

• #16   1. nov 2006 Det kan da være lidt lige meget hvordan den ser ud ja jeg melder mig da helt klart til konkurrencen. jeg synes det er en fed ide at der nogen der laver en konkurrence. Jeg synes det er en af de bedste rc sider jeg kender(B2B altså)

• #17   1. nov 2006 For nogle er det lige meget hvordan designet er, men for mange andre sender det signaler om ejerenes professionalitet.

Jeg syntes i skal overveje at kode det om, eller finde en der kan sætte noget hurtigt op uden de store omkostninger..

prøv her:

www.hol.dk
    www.overclocking.dk
    www.tweakup.dk

Der er sikkert en der kan hjælpe, evt. for en mindre penge sum, eller andre..

#Oliver F

Jeg kender ikke B2B siden, og har først hørt om den nu her i sammenhæng med den konkurance, og det understeger bare min pointe..

Man kommer in på siden, designet ligner noget fra ´95 hvilket skrammer mig lidt, og giver det indtryk at det er et lille firma en har kørene og har haft de sidste 10 år, ved siden af hans normale job.

Som Skum P også skriver, syntes jeg også i seriøst skal overveje at få det design fornyet..

• #18   1. nov 2006 Smag og behag for mig er jeg lidt lige glad og du har en anden mening som jeg respektere

• Benny B
    Benny B Tilmeldt:
    jul 2005

#19   1. nov 2006 Til Kasper A

Ja, nogle tænker kun på det ydre !

Andre læser lidt på siden inden de dømmer folk !

Firmaet er altså over 6 år gammelt, og NEJ det er ikke et fritids job - vi er en af de største grossister i nordjylland.

At siden ikke passer til din smag, er bare ærgeligt, men den er nem at arbejde med og finde rundt på (hvis ellers man kan tænke logisk), og så er det jo det absolut mest brugte shopsystem i danmark.
    At der så er andre der ændre baggrundsfarven og udseendet på deres Spalter og andet, det er jo noget de bestemmer.

MEN jeg fatter slet ikke at du gider bruge tiden på at brokke dig over sådan noget - hvis ikke designet passer dig, så blot luk vinduet igen istedet for at starte en meningsløs debat bare fordi en ung fyr gerne vil dele en information om en konkurrence.

• #20   1. nov 2006 #Benny B

Du er fanme ikke god til at tage kritik!

At du beskylder mig for kun at bedømme på det ydre, ja, det er din opfattelse.

Syntes du skal læse mit indlæg igen, jeg skriver

"Man kommer in på siden, designet ligner noget fra ´95 hvilket skrammer mig lidt, og giver det indtryk at det er et lille firma en har kørene og har haft de sidste 10 år, ved siden af hans normale job."

Jeg skriver ikke at det ER et fritids projekt, jeg skriver jeres konkurance side giver indtrykket af den er, og ikke mange laver en side med sådan et design hvis de har en ellers okay hoved side.

Desuden burde det fremgå tydeligt nok at jeg snakked om jeres konkurance side, ikke jeres hoved side.

Du skriver også i er en af jyllands største grossister, hvilket endnu engang understrenger min pointe.

Et stort firma, skal have en flot side, jeres hoved side (selve webshoppen) er ikke noget specielt men den er fin nok, det er jeres konkurance siden til gengæld ikke, og hvis man, som mig, kommer til den før jeres hoved siden, regner man ikke jeres hoved side for at være det helt store..

At du kalder mine indlæg brok og meningsløs diskution, finder jeg mig ikke i!

Jeg gør dig/jer omærksom på at jeres konkunrance side ser meget amatør agtig ud og sender de forkert signaler til folk, som f.eks. mig der kommer igennem den før man kender jere hoved side..

Hvordan kan det være menings løs pladder?

Du kan skrive en mail til mig så skal jeg med glæde forklare dig det det, da det ikke nytter noget her -.-

Kasper_aaroe(A)yahoo.dk

• #22   1. nov 2006 #Janathan M

Er delvist enig, endeligt i det hele på nær din sidste linje

Hvis siden var sat ordenligt op, og det f.eks. var nogle "radio knapper" så man bare lige hurtigt kunne klikke af, eller en box man kunne skrive sit svar i, kunne jeg godt finde på det..

Hvis jeg så vandt viller jeg sælge primien vidre

• #23   1. nov 2006 syntes det er fed konkurence ! smiley
    og benny giver altid hjælp hvis der er noget smiley
    han er sQ hurtig på mailen !

• #24   1. nov 2006 Syntes i skulle stoppe det der.

I har jo gjort opmærksom på at hans "kokurrance" side er meget gammeldags sat op. Og at den udsender nogle forkert signaler.

Hvis i læser spørgsmål 3
    citat :
    Spørgsmål 3 smiley
    B2Bonlineshop har startet et samarbejde med en hjemmeside, som handler om drifting.

Så står der jo klart og tydeligt der at de er i samarbejdt med et andet firma som omhandler drifting.
    Så er det jo meget klart at primien skal være noget med drifting. Og så er sådan et karos jo et fint bud på en primie.

I kan jo heller ikke gå i Fona og vinde sofa hjem til stuen smiley

• #25   1. nov 2006 ang. svar 3)

hvordan er det så liige man skal gætte hvilken drift side i har fået et samarbejde med??

• #26   1. nov 2006 "I kan jo heller ikke gå i Fona og vinde sofa hjem til stuen ;-)"

lol, det ville ellers vække opsigt smiley

#Dennis

Står måske som en nyhed på hoved siden eller et andet sted :]

• Benny B
    Benny B Tilmeldt:
    jul 2005

#27   1. nov 2006 Jonathan !

At du ikke kan bruge præmien til noget er da sagen uvedkommende - det er da heller ikke alle der kan bruge de gryder som du kan vinde i den lokale isenkræmmer.
    Og kan du ikke bruge den, så lad vær med at deltage !

Kasper A.
    Du skriver selv at det ikke nytter noget at diskutere herinde, men du var såmænd en af dem der begyndte med brok (og ja det hedder det her i nordjylland) da en uskyldig ung mand blot ville fortælle at der en konkurrence. så allerede fra starten har dine indlæg været placeret helt forkert !

Og ang email, så burde det nok have været dig der havde sendt en email, inden du begyndte dette !

Og desuden har du SLET IKKE nogen grund til at bande - vi skal alle sammen holde et ordentlig sprog herinde.

Hvis du mener at et design på en side, virkelig skal pustes op til så stor en debat, så kan du jo kontakte os på anden vis, så skal jeg nok forklare dig hvor det er som det er !!!

• Benny B
    Benny B Tilmeldt:
    jul 2005

#28   1. nov 2006 Hej Dennis..

Det handler jo om at sende gæsterne rundt på siden,
    og hvis du kigger på forsiden, så er der placeret et banner ( der handler om drifting ) i højre side !

• #29   1. nov 2006 der var i smarte lige at sætte det banner ind, var sikker på det ikke var der før ;P

• Benny B
    Benny B Tilmeldt:
    jul 2005

#30   1. nov 2006 Det banner har været der siden i mandags - spørg selv ejeren - som også er medlem herinde !

• #31   1. nov 2006 hmm, tror du opfattede mit indlæg forkert..

• #32   1. nov 2006 Dennis N
    Det banner har hængt der i noget tid.

Jonathan M
    Du skriver: "Havde det derimod været et gavekort, frit valg af luftfilter, luftfilter olie eller noget i den stil - ja så havde det været en anden snak."

Det tager vi lige "luftfilter, luftfilter olie eller noget i den stil " ud af den sætning... Og så spørger vi lige igen, hvem kan bruge de ting? jeg kan ikke, kan jeg sige med 100% sikkerhed.
    Sidste måned var det torx skruetrækkere. Dem er der heller ikke alle der kan bruge, men derfor deltager jeg da også i konkurrencen.

Og hvis B2bonlineshop skal have programmeret en ny konkurrenceside så kommer det til at koste nogle penge. Og de penge kunne jo gå til lidt større præmier istedet. Så jeg kan ikke se problemet med udseendet af den side

• #33   1. nov 2006 det var nu mere for sjov (;P) men okay :S

• #34   1. nov 2006 Jeg startede ikke med brok, jeg skrev min mening om det, som så mange andre i tråden.

Det har intet med tråd starten at gøre, at jeg skriver min mening om jeres konkurance side, hvad får dig til at tro det?

Som sagt, skrev jeg min mening til at starte med, efterfølgene har jeg diskuteret med dig.

Både ja og nej, jeg begynder at bande når jeg ikke føler at "almindelige" ord virker kraftige nok.

Desuden er "fanme" et godt gammelt dansk ord, som jeg tror de fleste har hørt før, hvis du ikke slipper sådan et ord ud engang imellem, er det din sag.

Nu skriver du jo at jeg kunne have taget kontakt først via mail, du kan jo komme med en så skal jeg da sende dig en mail.

Desuden har jeg en anden mening som ikke er rettet mod nogle, men er min helt personlige mening..

Jeg syntes ikke ejere at firmarer skal deltage i debatter på forummer, det skader deres ry hvis de kommer ud i diskutioner.

Forventer ikke et svar på min mening om firma ejere der deltager i diskutioner på forummer.

• #35   1. nov 2006 Jakob E

Jaajoo det vil koste lidt penge, men alt efter hvad man vil have på siden, behøver det ikke koster så meget, der er mange webdesigner lærlinger der gerner vil have lidt øvelse, og de kan sikkert lave det til nogle billige penge, eller måske et gavekort smiley

Man kan jo hænge en seld op på diverse tekniske skoler, og efter spørge på forummer.

• #36   1. nov 2006 Jacob E - Det er slet ikke for at brokke mig eller hænge dig ud. Men hvis du lige kigger på siden www.eksperten.dk så hjælper folk hinanden der inden med sådan noget, og mange gange uden der er penge eller andre ting indblandet lige som vi her hjælper hinanden med rc uden der er penge indblandet smiley

• #37   1. nov 2006 skum P
    Selvfølgelig. det jeg kom med var et "worst case senario" for at slå min pointe fast.

• #38   1. nov 2006 Jacob E - Jo okay... Ville bare lige nævne det. Når folk bare smider link til en masse hjemmesider er det ikke altid folk tjekker linkene nemlig. så derfor ville jeg lige skrive det endnu engang.

Men kan fint se pointen i det :-))

• #39   1. nov 2006 helt enig med Benny B de er sku det utroligt tag jer sammen mand det er sku da gratis det er kun godt Benny B laver sådan konkurrence og sådan et fedt karosseri kunne jeg sku da godt bruge hehe

• #40   1. nov 2006 Fedt nok!

Bare en skam at jeg ikke har en 1:10 bil

• #41   1. nov 2006 Snovsen ( 100% nordjyde

total enig benny b din butik er kanon god

• #42   1. nov 2006 hva med i tog jer samme og gik lidt og kører i stedet for og brokke jer. jeg synes lidt i er til grin da manden bare prøver og lave noget for andre., men jeg gider ikke bruge min tid på og brokke sig over det. !

gå nu ud og kører lidt eller lave lektier?

• #43   1. nov 2006 Jeg kan da lige gentage

Jeg skriver ikke jeg syntes han B2B side er dårlig, men at når man har en konkurance side, som f.eks. her bliver lagt ud på forskellige forummer, så folk kommer ind på den side før man måske kender hoved siden, sender det fårlige signaler..

#Magnus D

Det er da også godt, uden konkurancer ville det være kedeligt..
    Men vi er et par stykker der har prøvet at forklarer at det ikke gør noget hvis sådan en side har et lidt bedre design, af flere oversager

• #44   1. nov 2006 jamen når han synes det er bedre for ham og arbejder såen så lade ham det.

• #45   1. nov 2006 #Steffen A

Du ved udemærket hvad jeg mener, så prøv nu at opføre dig som en på 15! istedet for det fis der.

• #46   1. nov 2006 Well og gæt hvem der lige skulle puste til ilden? smarte...

Btw, hvis du viste hvad jeg mente, hvorfor fyrer du så, sådan noget fis af?

Du ved lige så godt som mig det er ren provokation.

• #47   1. nov 2006 Well og gæt hvem der lige skulle puste til ilden? smarte...

• #48   1. nov 2006 Well og gæt hvem der lige skulle puste til ilden? smarte...

• #49   1. nov 2006 Min computer fuckede det lige lidt op.. sorry

• #50   1. nov 2006 Hehe. Jeg ser sådan her på det, hvis jeg vinder er har jeg en undskyldning for at købe en bil den passer på, og så er de penge sparet.

Det at man skal skrive en mail med svarene, er med til at holde de useriøse og uinteresserede væk. Dem der har interessen, bruger gerne de par minutter.

Siden er fin som den er, nem at finde rundt på.

• #51   1. nov 2006 #Torben L

Halvdyr undskyldning smiley

• #52   1. nov 2006 kasper A

Ja. Jeg har kraftigt overvejet den yokomo de har, men da jeg ikke har nogen erfaring med elbiler, har jeg i første omgang bestilt en hbx. Når jeg har lært at køre med dén, skal jeg have en "bedre" bil.

• #53   1. nov 2006 Har heller ikke så meget efaring med el biler eller biler i det hele taget smiley

trods det er jeg ved at købe en Revo 3.3, dog brugt smiley kan ikke vente! smiley

• #54   1. nov 2006 Et enkelt godt råd => Vær forsigtig med gassen, i starten. =o)

• #55   1. nov 2006 Hehe smiley tror i det hele tager jeg skal være lidt mere forsigtig, kludrede lidt i det med min 1:18 el bil, ansøger lige om venskab så kan vi tale lidt der i stedet smiley

• #56   1. nov 2006 #Steffen A

Inden du smutter helt, kunne du måske forklare dig? og komme med et eksempel?

Pt. er det bare varm luft du lukker ud

• #58   1. nov 2006 gad satme gerne have sådan et karosse til min tt-01 smiley
    kender en der er mega god til at male såpdan noget

• #59   1. nov 2006 Så er det jo bare at deltage smiley

• #61   2. nov 2006 Tak Steffen A

Undskyldningen er accepteret smiley

Kommentér på:
Ny Konkurrence Hos B2Bonlineshop

Annonce