{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Michael B
Michael B
Tilmeldt:
19. nov 2006
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16

RTR vs. KIT - Ninja Motor - Noob spg. {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Jeg er helt grøn på området mht. RC biler. Jeg skal ud og købe min første bil her om ikke så længe og er derfor igang med noget grundigt research.

''Jeg bor i KBH, Valby og min plan var at køre på Greve RC banen. Nogen andre baner som er bedre? tættere på?

''Indtil videre har jeg fundet ud af jeg vil købe følgende model: http://www.mugenseiki.co.jp/mugen/mtx4-rphotos.htm

Er dog åben for forslag omkring biler som ville være bedre... smiley

''Mine spørgsmål er så om det er forsvært at bygge bilen selv? skal man have meget erfaring for at kunne bygge bilen? Grunden til jeg også synes det er en spændende hobby er netop fordi man selv har mulighed for at bygge bilerne osv. og så er det vel en fordel at have bygget det hele selv når der på et tidspunkt går noget i stykker? Nogen som var helt grønne og købte en KIT bil?

**Jeg har overvejet at købe en Ninja motor til bilen samt tilhørende udstødning. Nogen som kører med Ninja som har pros el. cons?

**Kan man hvis man vil på et senere tidspunkt lave sin touring car om til en drift car? Ved selvfølgelig at skifte nogle dele, dæk osv. ud, eller skal der bruges et helt andet chassis til det?

**Havde regnet med at købe en Fataba fjernstyring, jeg har hørt de skulle være super gode og at man ikke skulle bruge krystaller samt de kører på et net så der ikke kommer andre ind over og overtager kontrol over bilen på samme frekvens?

Håber der er nogen som kan hjælpe mig og som har nogle erfaringer jeg kan gøre brug af.

Mvh.

Bertel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RTR vs. KIT - Ninja Motor - Noob spg.
Kommentér på:
RTR vs. KIT - Ninja Motor - Noob spg.

Annonce