{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Marui Samurai Kit {{forumTopicSubject}}

Hey

Kan huske i 87 at jeg havde en tamia Marui Samurai som min far havde samlet til mig. Det var en fed buggy, tænk engang med en brushless og et nutids batteri, må den blive for fed.

Er der nogle der ved om man kan få dem nogle steder. som org. ikke samlet ?

Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marui Samurai Kit
  • #1   22. nov 2006 Du skal jo også have en del opgraderinger i alu og kulfiber for den kan holde : )

• #2   22. nov 2006 Det er IKKE en tamiya.
    Mærket hedder Marui og modellen hedder Samurai.

• #3   23. nov 2006
    Som Peter siger er der ingen sammenhæng mellem Marui og Tamiya, der er 2 forskellige fabrikker..

Og ja, det kan sikkert godt lade sig gøre at finde en ny og ubygget Samurai, men du skal være forberedt på at betale en RET stor sum penge for den, da sådanne modeller, i usamlede versioner i dag er samlerobjekter, og ikke længere "legetøjsbiler" man bare går ned og køber, desværre..

Mit bedste bud på et sted at finde en vil være på www.ebay.com, hvor der dukker sådanne modeller op fra tid til anden..

Elmhøjs snak om alu og kulfiber bliver nok ret svært at finde, da kulfiber jo nærmest var ikke-eksisterende da Samurai´en blev "født".. Og alu har den lidt af standard, men stadig tror jeg at brushless ville være lidt "farligt" for den.. smiley

Mvh. Michael

Kommentér på:
Marui Samurai Kit

Annonce