{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger folk fra midtsjælland.
  • #1   5. dec 2006 Glemte at skrive i området af Ringsted, haslev, Næstved, Køge Altså sådan midt sjælland.

  • #2   5. dec 2006 arh kan du/i ikke lige komme til frederikshavn smiley
    der er sgu ikke så mange at køre med helt heroppe i nordjylland smiley


  • #3   5. dec 2006 Kim m - Jo da. Helt sikkert. Men hmm.. der er sku lidt lang vej at køre med camping vogn efter sig hehe.

    Men er da frisk på en eller anden weekend at køre over og se noget "andet" og race sammen med nogle andre.
    Skal bare lige passe ind med min datter også smiley


  • #4   5. dec 2006 Du kender jo mig smiley


    Vi skal lige have min vens T-Maxx ud og kører inden det bliver til noget smiley


  • #5   5. dec 2006 kasper A - Jo men har jo aldrig mødt dig IRL smiley

  • #6   5. dec 2006 hehe det jo rigtigt smiley
    Men skulle jo gerne ske snart smiley er jo snart nød til at få den ud og kører på en bane :]


  • #7   5. dec 2006 Kim hvorfor må jeg ikk køre med jer mere smiley

  • #8   5. dec 2006 Hvis der står +17 vil jeg tror det skal værer folk over 17 smiley

  • #9   5. dec 2006 Det kan godt ske at bilerne er de samme, men hvad hjælper det hvis de børn der styre dem bare er "stjerner uden hjerner"

    Det kunne jo være at alders grænsen har noget med det at gøre.


  • #10   5. dec 2006 Desuden er man også møndig som 18 årig (eller over)
    De 3 år op til 18 giver en STOR forskel i modenhed


  • #11   5. dec 2006 Det ændre ikke på at
    POWER IS NOTHING WITHOUT BRAIN

    Der er nogle ganske få undtagelser ind imellem, men det er belastende at skulle have børn med til sådan noget.

    De skal køres.
    De skal hjælpes.
    De mangler penge så de har ikke udstyret iorden.
    De skal låne alt muligt, fordi de ikke selv har sørget for det.
    Når man så endelig kan komme ud at køre selv efter at have skruet og fundet stumper for dem, så får man jord af dem.


  • #12   6. dec 2006 Ville gerne holde emnet i en pæn tone.

    Power is nothing without control . - Det er lige meget om man køre dasu osv. Vi køre kun for at hygge os da vi ikke gider alt det stress der er ved dasu.

    -¤¤"Mammoth"¤¤- . - har ikke sagt du ikke må køre med os. Men du har da selv meldt ud du ike gad og køre med os.

    som kasper a og flemming er inden på.
    Vi har INTET i mod at hjælpe andre folk. Men vi forlanger sku et "tak for hjælpen"
    Og det er de færeste "børn" som der gider og sige det, selv om vi har brugt flere timer på at hjælpe dem.
    Det jeg søger når jeg skriver 17+ er nogle selv stændige personer som der selv kan sørge for at finde transport når man skal mødes, og som er "moden" samt at man kan snakke om andre ting ind lige hvor godt ens bil nu lige køre.
    Men er du en af dem som der godt kan finde ud af tingene selv om du har en mindre aldre end 17 er du self. velkommen til også at komme.


    Men hvis i ville forstå min tanke gang fuldt ud kan jeg da give jer et eksempel.
    Anton var med ude at køre nogle gange.
    Og Anton kan bare ikke finde ud af noget som helst.
    Hans bil kørte af lort og han blev ved med at brokke sig.
    Vi hjalp ham og justerede hans bil så den kørte fint.
    Da han kom hjem brokkede han sig til nogle andre personer over at vi havde "ødelagt" hans bil hvor han begyndte at juster den om igen.
    Næste gang vi var ude og køre kørte den self. af lort igen da han selv havde justeret bilen mens den var SLUKKET.
    Så hjalp vi ham endnu engang hvor jeg satte nyt gløderør i hans bil, samt vi skiftede nitro slanger på hans bil. Jeg fik ikke et eneste tak for hjælpen eller noget for det gløderør og hjælpen. IKKE engang et TAK.
    Så brokkede han sig igen til andre personer over vi havde hjulpet ham og vi aldrig skulle hjælpe ham mere. Samt han tog de nye slanger af og satte sine gamle på igen.
    Han var så med ude og køre igen, hvor han havde justeret den helt forkert igen samt ødelagt gløde røret.
    Så flink som jeg nu var så hjalp jeg ham endnu engang hvor efter jeg satte endnu et nyt gløde rør i.
    Da han skulle hjem havde han stadig IKKE sagt tak for hjælpen eller noget. Så bad om at få mit gløderør tilbage.
    Det blev han vist så sur over at jeg ville have det tilbage.
    Men jeg fik det tilbage og så tog han hjem og vaskede bilen under brusseren UDEN gløderør i.

    Nu gad jeg så simpelhen ikke hjælpe ham mere, hvor han også var blevet sur over jeg ville have mit gløderør tilbage.
    Men han ham så ud på banen da han havde købt en savage som også kørte af lort.
    Men der var ingen der gad og hjælpe ham så han passede sig selv.
    Hans mormor eller farmor kom så og hentede ham.
    Jeg havde lavet et flyve hop i træ hvor hans mormor/farmor bakkede direkte op i hoppede og ødelagde det totalt.
    Anton satte sig ind i bilen og de kørte afsted.
    De sagde INTET om at de havde ødelagt vores hop.
    Vi stod og så det på afstand og sikke nogle SVIN at de ikke engang der sagde undskyld elelr noget.
    Så ind i person bilen og indhente dem og vinke dem ind til siden og så måtte hun ellers bare betale for et nyt hop.

    Selv om han har været ude på banen så mange gange og lovet klubben at han nok skulle betale kontigentet har han ALDRIG betalt det.

    Men vi har aldrig set ham siden.

    Lige ledes har vi haft Nico og hans far som har shobby med ude og køre.
    For det første forstod nico ikke at man skal køre den samme vej som alle andre, og man ikke skal køre modsat og på tværs af banen konstant.
    Dernæst forstod værken Nico eller hans far at de skal betale kontigent for at bruge banen som de lovede klubben at betale.
    Og så skriver Nico til mig på msn at de har været ude og prøve banen 3-4 gange hvor der ikke har været andre samt de har været ude og køre på Bjæverskov banen mens der ikke var andre, samt Greve banen.
    Og da jeg spurgte om de havde betalt kontigent skrev han :
    Det gider vi ikke da vi kun har kørt på dem 3-5 gange på værd bane. Så gider vi ikke betale.

    Dette syntes jeg er TOTALT svinsk at man ikke har respekt for at folk bruger meget tid og penge på at lave en bane hvor andre bare kommer og ødelægger den og ikke engang ville betale det lille kontigent som vi selv har.


    Så dette ligger der til grund for at jeg søger personer som der er ældre og moden.
    Men er du en af dem der er "moden" er du self. velkommen.


  • #13   6. dec 2006 Kender typen.. men igen, så er der også typen der siger tak efter hver sætning man siger :|

    Mindst ligeså ireterene :|


    Men både anton og nico/nico's far har da ingen respekt..


  • #14   6. dec 2006 Kanon Skum P.

    Det burde sætte tingene i rette perspektiv, det største problem er nu bare at de "ikke modne" ikke gidder læse hele din historie, og derved stadigt ikke fatter hvad der menes.


  • #15   6. dec 2006 Og det største problem er at når man er ude og køre.
    Så er der en rigtig vigtig ting. Det er frekvensén man køre på.

    Den mest skræmmene histori er nok at vi var ude og køre. Simon, anton, anton far, min far og mig.
    Min far lå så og kørte rundt hvor han kørte over hvor vi stod. Så gik hans bil simpelhen totalt amok i de små sten og mudder som holde pladsen var belagt med.
    Den sprøjtede så rigtig meget mudder og små sten op af Anton far hvor han blev gennem muddert samt hans person bil.
    Så flippede Anton far ud og skældte min far ud for ikke at kunne styre sin rc bil.

    Da min far så havde fået den skide ballad, så jeg jo at Anton stod og fumlede med sin fjernbetjening TÆNDT. Vi viste jo at Simon, min far og mig IKKE kørte på samme kanaler. Så jeg tjekkede jo Anton kanal.
    Og det var præcis den samme som min far kørte på. Og han havde kørt i 10min hvor efter den gik amok.
    Så, så måtte Anton få en skide balle. Men hverken Anton eller hans far sagde undskyld fordig de havde skældt min far ud når det var Anton selv der havde gjort så den gik amok.


    Lige ledes ude på banen har jeg oplevet flere gange at folk ikke gider og gå over til de andre og spørge hvad frekvens de køre på.
    Så vi er flere gange blevet skudt af banen af "børn" som der bare tænder og køre.
    Og vi har den faste regl.
    Vi er 4 faste køre som har hjulpet med alt. Og vi har faste kanaler. At vi så er så fleksibel at skifte over til andre kanaler hvis der kommer nogle "børn" som ikke har råd til ekstra kanaler er en anden side af sagen.

    Men det er rigtig rigtig øv at lige pludselig forsætter ens bil med at køre et helt andet sted hen bare fordig at folk ikke ville tjekke frekvens og vente til den er ledig.

    Så 3 af os har skiftet til Specktrum 2.4Ghz.
    Men igen er der det problem.
    "børn" de ser bare at vi tænder vores fjernbetjening og bil og så køre vi uden at tjekke nogen frekvens. Og så tror de også de kan det selv om der er mange andre med 27 og 40Mhz. ude og køre
    Dette problem oplever jeg igen og igen og igen.
    Bare fordig nogen slipper for at tjekke frekvens er det ikke alle de slipper for at tjekke.

    Jeg har ALDRIG oplvet en sige undskyld fordig de tændte deres radio så den anden bil fik flip.

    Jeg er nået så langt at jeg simpelhen ikke gider at bøvle med alle de her problemer når jeg skal ud og køre.
    Det er iorden at man kan komme til at glemme det. Men så skal man satme skynde sig at sige undskyld, og går der noget i stykker under "flippet" skal man bare betale hvad det kommer til at koste.


  • #16   6. dec 2006 Så hvis der er nogle personer som der kan finde ud af de gænse ting som man skal sørge for når man er ude og køre.

    Er de meget velkommen til at skrive så vi kan hygge race med biler eller flyve.


    Alle dem der ikke kan finde ud af det bedes holde sig væk.


  • #17   6. dec 2006 Frekvens tjek er nemt. tænd bilens modtager, i nærhaden af de andre kører, hvis den ikke flipper, så er der nok ikke nogen sender tændt med den frekvens.

    smiley


  • #18   6. dec 2006 Power is nothing without control . - Hvis du køre DASU kender du vel til hvordan man befærdes når man er ude og køre med RC.
    Så der ser jeg ingen problemer i at du er 15år hvis du har lært de gænse regler når i er ude og køre DASU.

    Men det er desvære langt de fleste der kan finde ud af de "få" regler smiley


  • #19   6. dec 2006 Power is nothing without control .
    De fleste har lige et par enkel ting, og ellers skal de låne og ødelægge andres.
    Men så længe man kan finde ud af at tjekke f.eks frekvens og man ikke skal hjælpe dem hele tiden værd eneste gang er det fint for mig.
    Har intet i mod og hjælpe. Bare folk ikke forventer man smider alt man har i hænderne og hjælper konstant.

    Har været ude til DASU løb flere gange.
    Og tjov... Det kan til tider godt være stressende, for der er jo næsten hele tiden noget at lave, selv om man har mekaniker osv. stående.

    Men du er da velkommen til at skrive til mig, så kan vi evt finde ud af noget hygge race.


  • #20   6. dec 2006 Power haløj.

    Hvad er der nu galt ??


  • #21   6. dec 2006 Nicolaisen

    Problemet var de ikke sagde tak, og det er sikkert også rat at hjælpe folk, men ikke konstant smiley


  • #22   6. dec 2006 Nicolaisen ***%

    Jeg har hjulpet mange, og gør det stadigt, men gidder ikke stå på hovedet for andre hele tiden når jeg er ude for at leje selv.

    Og for øvrigt er det "Skum P" der skrev de lange historier, ikke mig.


  • #23   6. dec 2006 *lege

  • #24   6. dec 2006 Nicolaisen ™ 117% Østjyde
    Problemet er slet ikke at jeg IKKE ville hjælpe.
    Jeg ville med glæde hjælpe andre hvis de har brug for hjælp - når det er noget jeg ved noget om.
    Sker tit at når vi er ude og køre med nitro at jeg hjælpe andre mere end jeg endtelig selv når at skrue/køre med min egen bil/biler.

    Og har heller intet i mod og låne ting og reservedele ud til andre.
    Men har noget i mod når folk ikke kan finde ud af at sige "tak for hjælpen" som det mindste.
    Og har især noget i mod at låne reservedele ud, hvor man direkte skal opkræve dem igen ( ik clio som aldrig har vendt tilbage med det diff han lånte for 1 måned siden)

    Jeg ved Flemming med glæde hjælper andre når det er.
    Jeg har da været over hos ham hvor vi skulle køre hvor min bil bare absolut ikke ville køre. Og der kørte han da hjem til sig selv for at hente friske batterier til mig.

    Men pointen er at man skal huske at tænke sig om, og så huske at mange folk hjælper GRATIS, hvor det mindste er man kan sige "tak for hjælpen"



  • #25   6. dec 2006 Nicolaisen ™ 117% Østjyde
    Jeg ville også gerne hjælpe andre igang med RC så de for et godt indtryk af det.

    Og derfor brugte jeg da også en hel del timer over msn på at hjælpe Kasper A igang med sin el bil.
    Og efter som han skrev pænt og høflig tak for hjælpen når det var, ville jeg også med glæde hjælpe ham når han for fundet vej ud til vores bane.
    For han er jo selv ny med nitro og har sikkert mange spørgsmål når han først kommer ud på en bane og køre, stort set lige meget hvor meget man har læst på nettet kan man jo altid lære noget nyt, lige som vi selv kan lære noget nyt.
    Men så længer han stadig siger "tak for hjælpen" ved jeg med sikkerhed at os ude på fjenneslev bane med glæde ville hjælpe ham selv om det måske er 3 timer´s hjælp han har brug for.


    Er selv ny inden for at køre 1:18 og så el, hvor jeg har rigtig meget gavn af at høre hvad andre har at sige, for jeg har rigtig rigtig meget at lære om i nu om det.


  • #26   7. dec 2006 varmeskud@msn.com


Kommentér på:
Søger folk fra midtsjælland.

Annonce