{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Creations Castle1515 på ebay / wish (kina) {{forumTopicSubject}}

Har kigget på denne motor. Har kørt den skulle være super lækker. Den skal i min båd jeg laver af aluminium.
Tænkte på om nogle har erfaringer med at købe dem fra kina?
Er alle sammen kopi? kan få den til en lille 500kr. for kun motor.
Og i så fald hvis den er fake. Er det noget der virker? Ved godt kopi aldrig er lige så godt smiley
Men hvis nogle har erfaringer med om det virker efter hensigten. Så kommenter endelig. Pengene er ikke for store derfor jeg overvejer.
Mvh Benjamin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Creations Castle1515 på ebay / wish (kina)
  • #1   7. feb 2018 har ikke erfaring med dit spørgsmål, vil bare lige nævne for dig, at du kan risikere at den bliver taget i tolden, og så skal du betale told, og 160kr til post nord i administrations gebyr.
    (og så er det ikke altid at man har sparet ret meget ved at købe en billig kopi)

    Du kan selvfølgelig også være heldig at den smutter igennem tolden smiley


  • #2   7. feb 2018 Tak. Kender godt til det. "Plejer" at være heldig smiley

  • #3   7. feb 2018 Der er en der har et komplet combosæt fra hobbywing herinde der napper 6s og det er et sæt der holder smiley
    Jeg bruger det selv i alle mine biler og har kun god erfaring med dette combosæt mener han ville have 1200kr det er billigt da det er helt nyt .


  • #4   7. feb 2018 Hey Benjamin
    Super motor, kopi eller original tja, den er udgået hos Castle også har de små Kinamænd frit spil.
    Castle-motorer har altid været lavet i kina og bliver det stadig.
    Tror at jeg har købt en 10 stykker på E-bay dels 1512 dels 1515 som jeg har brugt i diverse både.
    Og der er MEGET mere power i end noget HK sæt/motor.
    Hvis du vil putte den i en båd får du da et problem med vandkølingen andet end at du køber en HRC køling til den eller laver en WK selv
    http://www.hrc-mfg.com/id2.html
    Mvh Brian


  • #5   7. feb 2018 Hej igen.
    Tak for de fede svar jeg får retur. Tager sku hatten af for at i gider bruge tiden på uerfarne mig smiley
    Brian. Så du mener der er langt mere knald på sådan en Castle kopi frem for det Lars F skriver? (søg hobbywing i marked) 1200kr.
    Hvilken billig esc vil du mene jeg skal smide i?
    Det behøver ikke være noget vildt og voldsomt. Men den skal self kunne trække motoren.
    Den skulle gerne kunne flytte sig jo. Båden bliver 800mm lang og 250 bred. Aluminium.
    Vil blive super glad for nogle ideer. Da jeg er i gang med at bygge den.
    Mvh Benjamin


    profilbillede
  • #6   7. feb 2018 Hey Bejamin
    Jeg ved at der er mere power i en Castle end i enhver tilsvarende HK motor.
    Hvordan vil du drive den frem propel eller jet
    Ser ski.. Godt ud
    Mvh Brian


  • #7   7. feb 2018 Helt i orden. Men tænker det er mere end rigeligt smiley
    Hvilken esc vil du forslå. Det skal være simpelt og billigt . Tak


  • #8   7. feb 2018 Hey
    Du ka købe en Flycolor 150 amp til ca 350 kr på Ebay eller Ali
    Super holdbar esc


Kommentér på:
Creations Castle1515 på ebay / wish (kina)

Annonce