{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.786 visninger | Oprettet:

rc helikopter {{forumTopicSubject}}

hejsa rcg jeg har længe gerne ville have mig en helikopter men har aldrig fløjet med en så inden jeg invistere flere tusinde kr i en vil jeg gerne starte med en der er billig og til at få dele til men som sagt aner ikke noget om helikopter så hvad vil i anbefale man startede med


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rc helikopter
  • #2   22. mar 2018 ??????

  • #3   23. mar 2018 Start med en simulator, det vil spare dig mange penge smiley

  • #4   23. mar 2018 altså har den basale viden om hvordan man flyver med en og har da også prøvet de der små inde dørs helikopter og gider ikke simulater den bedste måde at lære på i min verden er trial and error smiley

  • #5   23. mar 2018 Hej Brian

    Revall lavede nogle fede 4ch dobbeltrotor som også kunne flyve ude i let vind dem var Jeg meget glad for
    ved ikke om De laves mere men Jeg ville altid gå efter min 4ch så man har alle manøvrere muligheder som med en rigtig heli frem/tilbage højre/venstre , rund om egen axel og op/ned
    det kan 3 og 3,5ch ikke De mangler højre/venstre(side til side)
    håber det gir mening
    ps dobbelt roter er så meget nemmere nå man er begynder

    mvh Bjarne


  • Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følgere: 3 Svar: 36
    #6   23. mar 2018 Hvis du ikke er så meget til simulator som ellers er det bedste at starte med, så køb en blade nano cps det er godt nok en indendørs heli men kan godt flyve udendørs når der ikke er vind og den kan tåle at falde ned flere gange, den flyver fint 3d og en god begynder
    har selv en som jeg øver meget med


  • #7   23. mar 2018 Er det "rigtig" helikopter du vil have eller noget legetøjs noget.
    Skal du have en rigtig 3d heli så er en align t-rex 450 god at begynde med og billig at købe stumper til.
    Du er nødt til at have hjælp i en klub eller en der ved noget om heli for det er ikke bare lige noget man gør.
    4 kanals legetøjs helier kan du sagtnes flyve med som begynder så det kunne da være et sted at starte.


  • #8   23. mar 2018 har sådan set ikke noget imod at det er en legetøjs model men den skal finde holde til lidt knåbs og være til at få dele og ja det skal være en 4ch da den gerne skulle kunne det samme som en 1/1

  • #9   23. mar 2018 var rigtigt glade for mine men somm amatør
    bliver ee smadret efterhånden Jeg havde 2 styk og vil købe d3m igen hvis Jeg "falder over dem"
    skal man ud i det lidt mere proff skal man gå efter belddrive da tt intet tåler
    Undskyld stavefejl:-)

    VH BJARNE


  • #10   26. mar 2018 hejsa og takker for svarene efter lidt mere søgen er jeg blevet lidt lun på sådan en her men hvad synes om sådan en

    Horizon RC Heli E-flite Blade 230S

    https://www.youtube.com/watch?v=48_Ho8nD1p4


Kommentér på:
rc helikopter

Annonce