{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

morten f
morten f
Tilmeldt:
18. jan 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28

REVO - for svær til begyndere??? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Hej har kikket lidt på nogle forskellige nitro off-roadere. Jeg er blevet lidt forelsket i en traxxas revo.
Men jeg ingen erfaring med denne hobby. Har kun haft en batteridrevet bil engang for mange år siden.
Så jeg tænkte på om en REVO er for svær for begyndere, eller det bare er et spørgsmål om træning..

Syntes også de er ret dyre dem jeg har set på. Omkring 5200 kroner.
Er der specielle steder de kan købes billigt. Tænker også på om man kan købe dem brugt, eller om det vil være dumt pga. slid osv..

Det skal siges, at jeg er totalt nybegynder på dette område. Så håber i bærer over hvis der er nogle af spørgsmålene gir sig selv for andre..

Håber der er nogen der har tid og lyst til at hjælpe,,

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  REVO - for svær til begyndere???
  • #1   18. jan 2007 kommer an på ens alder.... hvis du er begynder og er over 14 år kan du godt

  • #2   18. jan 2007 hahha =DK-Drifters= nitro truck til salg < du for aldrig 2900 for den kineser

  • #3   18. jan 2007 Jeg gik fra en 1:18 lav kvalitets el bil til en Revo 3.3!

    Det går fint for mig smiley

    Er rigtigt glad for jeg valgte den, den er hurtigt og holdbar!


  • morten f
    morten f Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28
    #4   18. jan 2007 Tak for alle de hurtige svar.

    Jeg kan sige til "power is nothing without control ", at jeg er 21 år gammel..

    Jeg har også set lidt på en TRAXXAS - T-Maxx 2,5. Syntes den minder meget om REVO'en, men bare noget billligere..

    Er der stor forskel på disse 2 modeller, eller hvorfor er T-maxx så meget billigere?