{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

morten f
morten f
Tilmeldt:
18. jan 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28

REVO - for svær til begyndere??? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Hej har kikket lidt på nogle forskellige nitro off-roadere. Jeg er blevet lidt forelsket i en traxxas revo.
Men jeg ingen erfaring med denne hobby. Har kun haft en batteridrevet bil engang for mange år siden.
Så jeg tænkte på om en REVO er for svær for begyndere, eller det bare er et spørgsmål om træning..

Syntes også de er ret dyre dem jeg har set på. Omkring 5200 kroner.
Er der specielle steder de kan købes billigt. Tænker også på om man kan købe dem brugt, eller om det vil være dumt pga. slid osv..

Det skal siges, at jeg er totalt nybegynder på dette område. Så håber i bærer over hvis der er nogle af spørgsmålene gir sig selv for andre..

Håber der er nogen der har tid og lyst til at hjælpe,,

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  REVO - for svær til begyndere???
  • #1   18. jan 2007 kommer an på ens alder.... hvis du er begynder og er over 14 år kan du godt

  • #2   18. jan 2007 hahha =DK-Drifters= nitro truck til salg < du for aldrig 2900 for den kineser

  • #3   18. jan 2007 Jeg gik fra en 1:18 lav kvalitets el bil til en Revo 3.3!

    Det går fint for mig smiley

    Er rigtigt glad for jeg valgte den, den er hurtigt og holdbar!


  • morten f
    morten f Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28
    #4   18. jan 2007 Tak for alle de hurtige svar.

    Jeg kan sige til "power is nothing without control ", at jeg er 21 år gammel..

    Jeg har også set lidt på en TRAXXAS - T-Maxx 2,5. Syntes den minder meget om REVO'en, men bare noget billligere..

    Er der stor forskel på disse 2 modeller, eller hvorfor er T-maxx så meget billigere?

    Har stadig spørgsmålet om, om det er dumt og købe brugt.

    På forhånd tak


  • #5   18. jan 2007 Hvis du vil købe en bil for det beløb, så vælg en Traxxas 3.3 model, den yder 60% mere end 2.5 modellen!

    Min kammerat købte en T-maxx 3.3 1 uge før jeg købte min Revo 3.3

    Hans er ny, min brugt.


    Revo'en er lavere og føles som bedre kvalitet!
    Revo'en har et "trekantet" chassie, hvilket gør den mere stabil, affjedringen er også bedre!

    Fra ny koster Revo og T-Maxx 3.3 godt det samme, hvis du vil købe brugt skal du mødes med sælgeren, se ham starte den og prøve den selv, evt. tage en ven med hvis du kender en der har forstand på det så du ikke bliver snydt!


    Prøv at snak med Casper H, han er helt pjattet med Traxxas og kan sikkert pege på lidt andre ting jeg ikke kan, det er ham jeg købte min af og den var i top stand, så man kan godt være heldig når man køber brugt smiley



  • morten f
    morten f Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28
    #6   18. jan 2007 okay... Men hvordan får jeg fat i ham casper H??

    Er ikke sikker på at jeg vil ofre så meget (ca. 5500 kroner) på en REVO 3.3.. Men derfor er der jo rart og få gode tips/råd, hvis det skulle blive aktuelt.


  • morten f
    morten f Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28
    #8   18. jan 2007 ok. takker...

    Du snakkede om at en T-maxx 3.3 og en revo 3.3 koster ca. det samme fra ny. Men på sparetime.dk, koster en t-maxx 3.3
    4.695,00 kroner
    og en REVO 3.3 koster
    5.495,00.

    Men er det bare et tilbud, eller er en t-maxx 3.3 billigere en REVO 3.3, af en bestemt grund?


  • morten f
    morten f Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28
    #9   18. jan 2007 Og lige en ting mere...
    Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg kommer i kontakt med Casper H, inde på hans profil.
    Måske bare mig der overser noget. Men hvordan gør jeg.


  • #10   18. jan 2007 Du skal have lader batterier og andre ting med til t-maxx'en

    Det følger med revo'en fra ny!


    Husk at du skal ligge det her oven i prisen:

    Nitro ca. 300 for 2½ liter
    Batteri til EZ-starteren ca. 200
    standard tændrør ca. 50 kr.

    Til T-maxx'en skal du have:
    Nitro
    Batteri til EZ-starteren
    Hump-pack batteri hvis du vil bruge det til selve bilen, det er standard normale AA batterier der bruges der, men de holder ikke længe!

    Jeg ser lige om jeg kan fixe mit mesenger, så kan du bare skrive hvis der er noget du vil vide :]

    Kasper_aaroe @ hotmail.com fjern mellemrum


  • #11   18. jan 2007 Det er lidt problemet, man kan kun skrive beskeder til folk man er venner med, men har skrevet til ham om han ikke kan skrive til dig her i tråden =)

  • morten f
    morten f Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28
    #12   18. jan 2007 okay.. jeg har tilføjet dig til messenger. Så hvis du kan få dit messenger til at virke, kan det da godt være det kunne være et par spørgsmål..
    min messenger er fuglsang@ofir.dk.. Jeg hedder m_fuglsang...


  • #13   18. jan 2007 Revo'en er en dejlig og pålidelig bil....... og der har ikke været nogle problemer med min.... så alt i alt er det bare en super god bil

  • #14   18. jan 2007 Jeg kan kun anbefale MTA4, den holder til så meget at du tror det er løgn.
    Kig i min profil hvis du gerne vil se billeder af sådan en.
    eller.
    http://www.holte-modelhobby.dk/shop/product_info.php?cPath=3_25_19&products_id=4986&osCsid=177fcd435d262bc477183533b0886c9d


  • morten f
    morten f Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28
    #15   18. jan 2007 *<ZIDI> - Ja den ser jo os fin ud... :o)

    Der er så mange forskellige modeller. Så det er slet ikk til og finde ud af.. Men tror mere jeg er til REVO'en..


  • morten f
    morten f Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28
    #16   18. jan 2007 * Casper H. Det lyder godt.. Det vil jeg gøre med det samme..


  • morten f
    morten f Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28
    #17   18. jan 2007 okay... tjekker lige..


  • morten f
    morten f Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28
    #18   18. jan 2007 Casper H.

    Jeg har sendt en svar tilbage..
    Håber jeg.. hvis jeg har gjordt det rigtigt... heh


  • morten f
    morten f Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28
    #20   18. jan 2007 Det er ikke lige sådan en type bil jeg søger, hvis jeg skal igang,,,

    Det skal være en off-roader, som kan klare lidt af hvert.
    Men tak for opmærksomheden Andreas Ø


  • #21   22. feb 2007 hvis du ikke har købt endnu kan jeg sige at Sparetime.dk har tilbud på revo lige nu. 2,5 med ALT også batt til EZ start og lader til 4700.. sådan en har jeg lige købt smiley

    forskellen er åbenlys når du kigger på en revo kontra en tmaxx. revoen har specielt opbygget affjedring. du kan se en udførlig info film om den her :
    http://videoserver.rcuniverse.com/rcuvideos/magazine/reviews/339/traxxasrevo.wmv

    affjedringen kan du indstille højden på bilen, UDEN at du mister affjedringens oprindlige rejselænge.. og det er FEDT!

    jeg mener ikke at tmaxx har optidrive.
    tmaxx har standard støddæmper system.
    revo har dual servo til at styre. hvilket betyder stor styreevne.

    det var bare lige nogle punkter. se filmen.

    sammenlign på traxxas.com


    spratime.dk har forresten kun få stykker tilbage smiley


Kommentér på:
REVO - for svær til begyndere???

Annonce