{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Raptor og sne...er noget skidt... {{forumTopicSubject}}

så skete det vi alle ventede på, heh, at min rc skulle ud i sneen og fræse rundt.. og selvf skulle der ske noget... og det var at den løb lømbsk og kunne ik kontrolere den... men fatter ikke hvad der skedte.. det var som om der var en anden der havde taget kontrollen, den skiftede mellem fuld gas og brems,,, ligesom man ser nybegyndere der er ved at tage køre kort, men så lige pluselig gassede den op til fuld gas og havde retning mod en lygte pæl... men kunne intet gøre.. men lige før den ramte tog den gassen af og bremsede, men forsatte ind i pælen..., og hvad kan man lærer af det? Jo. man skal ik køre på p-pladser vor der er biler og mennesker,.

Skader: Karosen er skadet pæn meget... men intet at se på bilen...
jeg havde fail safe., men som sagt, det var som om en anden kørte den... men bilen overlevede og det er det vigtigste.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Raptor og sne...er noget skidt...
Kommentér på:
Raptor og sne...er noget skidt...

Annonce