{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Kender i en 1/5 HD Buggy??? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder, kender i så til denne???

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=500194250&ListingType=0&ListingSort=7&PageNr=1&Catg=28028&ArticleType=0&LanguageNr=12

Har også set den hos Hobby Dreams i Næstved, men er nogle der ved om det er noget værd??? Bare sådan af ren nysgerrighed, for kunne da godt være man skulle give et bud så...

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i en 1/5 HD Buggy???
  • #1   19. feb 2007 hej tonni.
    kender ikke til den 1:5 mt fra linket men jeg har os luret på den inde på qxl smiley og jeg ville sige at man godt kunne købe den hvis man ku få den ekstra billigt. eneste man skal vide inden man byder er bare hvordan og hvorledes med reservedele, det kan du skrive som spørgsmål til sælgeren. synes den ser fed ud men undrer mig lidt over de skriver 6kg?? med 23ccm motor på smiley så er der vist lidt skrøbelige dele på den. men skriv et spørgsmål om hvad mærke det er og hvor man får reservedele til den henne. m.v.h. kristian
    og nu er det jo en monster truck og ikke en buggy smiley

• #2   19. feb 2007 De kan købes for 4200,- her http://www.dantech-hobby.dk/product_info.php?cPath=32_93&products_id=614

De ser lidt spinkle ud, men vi må vente og så hvornår de første får dem og melder tilbage, kan da være de kan bruges.

• #3   19. feb 2007 Kristian - Har lige snakke med Hobby Dream der fortalte at den næsten skulle være identisk med Carson Comanche og at de har reservedele til den i løbet af 14 dage, så mon ikke man skulle give et lille bud, undre mig bare over han inde på QXL skriver 26cc og der står 23cc alle andre steder der forhandles...

John J - Giver dig ret i de ser lidt spinkle ud på billederne, men irl ser det faktisk gansker fornuftigt ud, men glæder mig også til forhåbentlig snart at høre fra nogle der har købt en...

smiley

• #4   19. feb 2007 tja et lille bud er vel iorden.. hvis man får den til feks 3500kr er det fint fint smiley
    jeg er os spændt på at høre fra nogen som har kørt med den, da den umiddelbart ser ud til at være noget vildere end feks fg, alene pga den lavere vægt..

Kommentér på:
Kender i en 1/5 HD Buggy???

Annonce