{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Morten V
Morten V
Tilmeldt:
24. feb 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

onroad/offroad {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg ville lige høer om det er muligt at bygge min 1:10 onroad om til en offroad bil?? og hvad skal skiftes ud på den?? dæk osv men er det noget som kan laves til rimelige penge??mvh morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  onroad/offroad
  • #1   16. mar 2004 Det kommer jo ret meget an på, hvad slags bil du har... Michael

  • Morten V
    Morten V Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   16. mar 2004 det er en hpi nitro rs4 http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2 der er fordi den er meget svær og styre osv som den står nu. så håbede på større og mere grove dæk ville hjælpe mvh morten

  • Morten V
    Morten V Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   16. mar 2004 hejsa per jeps de passede perfekt, du har vel modtaget det jeg sendte dig?? det er bare fordi den er så skide svær og køre med synes jeg, det tager sku lidt af glæden jo, den smutter rund bare der er det mindste, og så er den svær og få til at køre ligeud, det er som om den servo der sidder deri vil dreje af sig selv, man kan take fat i hjulene og dreje så det giver et klik så kører den ligeud lidt igen =( men har ikke selv mod på at skille den af osv. mvh morten

  • Morten V
    Morten V Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   16. mar 2004 uha det lyder som noget være pille arbejde =) sad og overvejde idag om ikke jeg skulle gøre lidt godt for mig selv og så købe en rc-bil istedet for at smide alle mine hårdt tjente penge i min bil, men ved ikke rigitg hvad det skal være ud over offroad??? el larmer ikke men er nok mere drift sikker, nitro lyder godt men er bange for der skal rodes med det som med den jeg har nu.. kunne du evntuelt give et godt råd??mvh morten ps gerne brugt bare det funker perfekt og er til rimelige penge =)

Kommentér på:
onroad/offroad

Annonce