{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Savage 25 Kawasaki eller savage x? {{forumTopicSubject}}

Hej Rcg.
Jeg kigger på nitro biler og har bestemt mig for at anskaffe mig en savage men hvilken en skal jeg vælge?
en savage x eller en savage 25 eller en savage 35?
og er der nogen der kender et billigere sted at købe en af dem?
og er de egentlig gode for en nybegynder?

Savage X Link:
(link fjernet)
Savage 25 Link:
(link fjernet)
Savage 35 Link:
(link fjernet)

På forhånd tak.

Mvh Kris M.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Stubfræsning 205 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Tilslutning af nye hårde hvidevarer 1.300 kr.
  • Rengøring 54 kvadratmeter Amager 400 kr.
  • Vinduespudsning 400 kr.
  • Fjernelse af hvepserede 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savage 25 Kawasaki eller savage x?
Kommentér på:
Savage 25 Kawasaki eller savage x?

Annonce