Løb med Monster truck!! {{forumTopicSubject}}
Hvor mange her inde fra bruger/vil bruge sin monster truck til løb?
Eller er i kun til at ligge og bashe lidt.
For har været inde og kigge på de forskellige forums på nettet og der virker det som om folk er lidt sure over der ikke rigtig bliver holdt løb med MT.
Men hvis der ikke er nogen der tilmelder sig kan der jo ikke rigtig blive holdt noget. Jeg har selv lige købt en savage her i vinter halvåret og kunne da godt tænke mig at prøve at køre løb med den. Så håber da der er andre der har samme indstilling til det.
Ved godt at der har været en masse diskutioner omkring regler vedr. klassen. Men er det vigtigste ikke lige at få noget på benene først og se hvordan det går, og så se på reglerne derfra.
Nu tænker jeg på hvad er retfærdigt for inddeling af klasser og sådan nogen ting.
Men kom med jeres meninger og MEGET gerne med nogen forslag til hvordan det kan gøres mere attraktivt at køre løb med MT og IKKE bare svine baner, regler mm. til.
dec 2003
Følger: 27 Følgere: 42 RC-enheder: 3 Emner: 35 Svar: 457
se mere på www.fg-racing.dk
jan 2005
Følger: 54 Følgere: 52 RC-enheder: 1 Emner: 9 Svar: 231
men MRC udvalget i dasu gider ikke at få fingeren ud for at lave en truggy klasse og en MT klasse.
de har samlet begge 2 under samme klasse så din savage bliver nok ikke levnt nogle chancer overfor truggy
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.205
Men folk sænker jo desvære deres biler helt vild så det ikke er en MT mere.
Så der skal nogle drabelige hop til så MT kan folde sig ud, samt der skal nogle gode forhindringer til.
Men vi køre med MT og køre bare løb for sjov.
Altså vi bare holder ved siden af hinanden og ser hvem der kommer hurtigst rundt på banen for hyggens skyld.
nov 2006
Følger: 8 Følgere: 8 RC-enheder: 3 Emner: 105 Svar: 318
Skum P: Det med banerne der kan jeg kun tilslutte mig men de laver det jo ikke bare om på banerne og håber på der kommer nogen med MT og kører. Der skal nok nogen kørere til i klubberne som kører med MT før de laver om på deres buggy bane eller laver en bane til MT. Og så skal dem der kører med MT jo være med til at lave de ændringer, for de bliver jo ikke lavet uden der er nogen til at lave det
dec 2006
Følger: 27 Følgere: 26 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 191
dec 2006
og ja truggy er nærmest en buggy med større motor og støre dæk og lidt bredere... burde være 2 klasser da MT er opbygget helt anderledes
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.205
power is nothing without control . Ja det ved jeg godt.
Det skulle forbydes
Thomas G - Nej det er jeg klar over. Men derfor vi er nogen der bakser med at lave en fed bane til MT med dejlige hop osv. Men lige nu venter vi på svar fra den pågældne klub da der er kommet nye regler. Så vi skal lige finde ud af om vi kan accepter de regler eller om vi smutter og finder os en anden klub og køre i.
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 7 Emner: 64 Svar: 429
dec 2006
maj 2006
Følger: 49 Følgere: 49 RC-enheder: 8 Emner: 46 Svar: 1.078
mvh Rune
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 76 RC-enheder: 105 Emner: 78 Svar: 1.604
nov 2006
Følger: 8 Følgere: 8 RC-enheder: 3 Emner: 105 Svar: 318
Hvad siger i andre til det forslag?