{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor længe kører i ?
  • #1   26. feb 2007 Alt efter hvor mange der er på banen.
    Gider ikke stå og køre 15min alene.
    Så stopper de andre stopper jeg også,
    Men køre de andre køre jeg også.
    Længste jeg vel har hørt er små 45min hvor man hurtig bare fylder den og køre vider.

• #2   26. feb 2007 okay tak : Skum P !

• #3   26. feb 2007 Men sådan generelt kan man jo se på det sådan at når man har kørt de første 2min.
    Så skulle bilen jo gerne ligge konstant i temperturen om du køre 5min eller 10min. Så der skulle den jo også gerne blive om du køre 5min eller 30min.

Der kan så være noget om slidet i lejer osv. hvis de køre så længe. Men vel små ting i forhold til at købe en ny motor vel?

• #4   27. feb 2007 Det er koldstart som slider mest på motoren, altså at komme på i temperatur. Dvs. at den har bedst ved at køre konstant end at blive stoppet og kølet af hele tiden..

• #5   27. feb 2007 Rigtigt som Nicolaj J siger. Er selv på mekker grundforløb, der har vi fået det at vide. Kolstart på en 1:1 bil slider ca. 6000 km smiley Altså hver morgen fx. man starter

• #6   27. feb 2007 i sommers med 1/18 nitro, kørte vi et 2,4 times race 1,3 L brændstof. det gælder bare om at din motor er korrekt indstillet, så den ikke bliver for varm. under normale omstendigheddere skal din motor temp på en nitro motor ligge mellem ca 95-110.c ligger dender stabilt så er det bare og kører. husk at lade vær med at stoppe den hver gang du skal takne bare lad den gå tomgang

• #7   27. feb 2007 Peter j - 6000km lyder sku lidt overkill... Tror du ikke han har sagt det for at skære det ud i pap at det slider meget med kold start?
    For med 6000km slid pr kold start. Så køre biler jo over 1milion km pr motor.

Kommentér på:
hvor længe kører i ?

Annonce