{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Traxxas Nitro Rustler !
  • #1   21. sep 2004 Holte modelhobby.......... (link fjernet)


  • #2   21. sep 2004 Ok.. Så du mener altså den er bedre end Hpi modellen?

    Takker for linksne


  • #3   21. sep 2004 Den koster faktisk kun 289.99$ = ca 1900 kr. Fra

    www.towerhobbies.com

    Hvad Mon forsendelsen vil komme til at koste?

    Ellers noget jeg skal være opmærksom på føre jeg køber?


  • #4   21. sep 2004 Hmm nitten ... nå men så må jeg jo holde mig inden for landegrænserne, hvis altså I ikke kender nogle gode tyske forhandlere?

  • #5   21. sep 2004 Dem der ikke er blevet taget, er nok mere små pakker... Dem har jeg selv fået 4 af, som ikke er blevet taget.. Men dette har været grundet deres pris, da prisen ikke overstiger de tillægsrettige told priser.

    Vedr. tillægs straffen, så stiger den med 1% hver månede, så i næste månede er det 12%..


  • #6   21. sep 2004 Vedr. om den er bedre en HPI MT2, så er det nok mere, om du vil have baghjulstræk el. firhjulstræk, da Rustleren er baghjulstrukket.. Men jeg tror de er meget "lige gode", men MT2'eren er nok lige en lille tand bedre..

  • #7   21. sep 2004 Hmm ok..

    Ser selvfølgelig godt ud når de er baghjulstrukne! Så de virkeligt kan lave weelies og dreje rundt smiley

    Hmm ved virkeligt ikke hvilken jeg skal vælge så...

    Rustleren er vel også lige en tand hurtigere?


  • #8   21. sep 2004 ja, det er den..

    Jeg har selv en Traxxas SportMAXX, som er baghjulstrukket og min forlovede har en 4 hjulstrukket Kyosho Mega Force, og jeg syntes da helt klart at min baghjulstrækker er fedest, men rykker så mega nemt på baghjul, så den drejer ikke så godt.. Samt at Traxxas' 2.5TRX motor er alt for cool, der er total meget ryk i den..


  • #9   21. sep 2004 Skulle der være mere Riv i den motor i forhold til fx. den motot som sidder i HPI RS4 MT2 bilen?

    Hvilken er det du mener der ikke drejer så godt?

    Traxxas som er baghjuls trukken er nok bedst til at lave 180 graders sving ? Altså hvor HPI måske er bedre til at holde en kraftig bue...


  • #10   21. sep 2004 4 hjulstrækket gør at den svinger bedre, baghjulstrækket gør at forhjulene bliver hævet mere og derved ikke har nær så godt "fat" i jorden..

    Men den kan godt lave nogle "dreje rundt" turer..

    Jeg må så indrømme, at jeg aldrig har prøvet en MT2'er, men jeg havde selv lidt tvivl om hvad jeg skulle vælge, enten MT2'eren, Rustleren eller SportMAXX, jeg valgte så Sportmaxx, da det er en cool monstertruck og den har de fede og sjove kører egenskaber pga. baghjulstrækket.. Men du får mere ud af motorens krafter pga. baghjulstræk.


  • #11   21. sep 2004 Men da Rustleren jo er en stadium truck og er lavt gående, så tror jeg det er helt anderledes hvad angår 180 graders svingene, 8-tals kørsel osv.. Tror den kan klare det en hel del bedre end min egen, da der jo er stor forskel på frihøjden.. Mener Rustleren er ca. 3,6-4 cm i frihøjde, hvor min Sportmaxx har en frihøjde på 10,1 cm.

  • #12   21. sep 2004 Ok... HAr siddet og gloet en masse små video clips med bilen. Og her ser den ihvertfald til at rive max rundt smiley

    Jeg har svært ved at sammenligne de 2 biler da de ligesom har forskellige fordele...

    Men eftersom jeg mest er ude efter underholdende kørsel, må jeg indrømme at jeg hælder mest til Rustler'en...

    Det jeg nu lige vil tjekke er kvaliteten! Altså hvor kraftigt er de to biler bygget ?

    Hvilen ville kunne klare flest knups? umiddelbart vil jeg tro Hpi modellen, vil I kunne bekræfte dette?


  • #13   21. sep 2004 Jeg tror også at Rustleren vil være mest underholdene, vedr. holdbarhed, så tror jeg de er meget på ligefod, grunden til at MT2'eren har større chassis er pga. firhjulstrækket, der er lidt flere dimser i sådan noget, men så er der også flere dimser, som der kan gå i stykker.. De har begge alu-chassis, så burde nu holde mere el. mindre lige godt..

    Og Rustleren kører jo ca. 78 km/t og mener kun at MT2'eren kører 66 km/t..

    Så hvis jeg skulle vælge for dig, så valgte jeg Rustleren pga. den nok er mest underholdene grundet baghjulstræk og motoren..


  • #14   21. sep 2004 Ved du hvad, Så bliver det en Rustler!

    Takker for alt hjælpen det var sku lige hvad jeg manglede smiley


Kommentér på:
Traxxas Nitro Rustler !

Annonce