{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Pas på handel ikke med en Henrik Andersen. {{forumTopicSubject}}

Har kikket han er ikke her inde med dette navn i hvertifald, men går under navnet Henrik Andersen på facebook grupper, hans profil er en mørk person med hætte trøje der står med ryggen til, i et mørkt rum, han har 2 billeder uden tekst af noget natur om aftnen, ingen venner eller andet på profilen.

Hans kende tegn er at han vil have folk til at sende deres ting til ham og undersøge det, før han sender sit til køber.

Den snak jeg havde med ham var han blevet snydt vildt mange gange derfor, han handels metode, skiftet imellem at være fræk smart, og så flink lokkende, så man jo godt kan finde ud af noget, bare hvis man lige gør det på hans måde.

Fik nok til sidst.
efter jeg spurgte ind til nogle for ham uforklarlige spørgsmål og mere eller mindre syntes jeg selv afslørede ham, blokerede derefter ham, bare en at have i baghovedet hvis i støder ind i ham, eller en lignende profil, så pas på.

Kan og vil ikke dømme ham, han har ikke snydt mig, og ikke nogen jeg kender, afbrød alt kontakt med ham før det kom der til.
Vh. Lenny


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på handel ikke med en Henrik Andersen.
Kommentér på:
Pas på handel ikke med en Henrik Andersen.

Annonce