{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Himoto monster truck eller buggy? {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen. jeg har lige været inde og kigge på en buggy og en monster truck. men ved ikke hvilken en jeg skal købe. den her himoto monster truck?(link fjernet)

eller den her himoto buggy?
http://cgi.ebay.com/HIMOTO-RC-1-10-4WD-Electric-Powered-OFF-ROAD-BUGGY-NEW_W0QQitemZ250093622037QQcategoryZ19168QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Himoto Monster Truck: 1600kr.
Himoto buggy: Max. 800kr.

i danmark køster buggy'en 3000kr. men køber den i USA til 800kr.

hvad er det bedste køb?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Himoto monster truck eller buggy?
  • #1   17. mar 2007 Hvorfor ikke købe nitro?

  • #2   17. mar 2007 fordi jge ikke gider at give så mange penge for nitro gas og så skal den strammes og renses efter hver gang man har kørt med den.

  • #3   17. mar 2007 Jeg kan efter at have prøvet den godt anbefale Himotos Monstertruck. -og forskellen til buggyen er jo udelukkende hvilket terræn/type race man vil køre.

    Buggyen du li nker til fra US, skal du jo huske udover indkøbspris også fragt, told og moms... så den bliver hurtigt dyr.

    Jeg har som sagt prøvet MT'en og er ganske imponeret over dens egenskaber. Støddæmperne er virkeligt gode, og ligesom med gade-udgaven er konstruktionen meget robust.

    Eneste minusser der er ved den bil er at de har haft lidt problemer med modtageren, men det kan jo fixes ganske billigt ved at sætte en anden i. Og så har jeg ikke kigget nærmere på kardanen, men er den ligesom på onroadbilen kan man frygte den slipper i samlingerne, men det er helleri kke noget der ikke kan fixes med en skrue eller en ny stift.

    Kan godt forstå du gerne vil have EL-offroad. forskellene er efterhånden også til at overse, bortset fra el er renere, nemmere at have med at gøre, billigere, osv. smiley


  • #4   17. mar 2007 tak Casper H det var en stor hjælp.

Kommentér på:
Himoto monster truck eller buggy?

Annonce