{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

FG hjælp... Styre servo. {{forumTopicSubject}}

jeg har fået en anden styre servo på min bil. Jeg kørte med den længe i går. Det virkede som det skulle. Skulle så køre igen i dag men styreservoen ville ikk noget. Den hyllede lidt som den plejer men nu siger den slet ingen ting. Virkede lidt varm. Er den brændt af. Og hvis den er. Hvem skal så betale en ny. Har kun kørt i en halv time. Det er en Mulitiplex RHINO digi 4 til næsten 700kr... Ville være træt af at betale for en ny efter en halv times kørsel.

Gider ikke svar fra nogen som ikk ved noget om det alligevel.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FG hjælp... Styre servo.
Kommentér på:
FG hjælp... Styre servo.

Annonce