{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anbefal en nitro bil til ca 2000kr
  • #1   22. mar 2007 acme conquistador. kan købes hos nitrocar.dk

  • #2   22. mar 2007 kig etv i profil

  • #3   22. mar 2007 hvor stærkt kører sådan en

  • #4   22. mar 2007 Jeg har en helt ny KYOSHO der sparker røv for vildt, den er som sagt helt ny og har en værdi af langt over 5000kr, sælges RTR, se evt annoncen for mere info:

    http://rcgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=13067

    Da annoncen har kørt i ca 10 dage nu, så går den til første mand der byder 2000kr for den og det skal lige siges at det kun er 1/3 af hvad den har kostet mig, den er med råstærk GS21-R 3.5cc motor med 2.6HK og kører ca 80km/t på toppen og kan bruges både on men også offroad da det jo som du kan læse i annoncen, en "RALLY MODEL" Den vil i hvert fald give dig langt mere for pengene end feks. en acme tech Conquistator, der kun er det halve kvalitet af min og den har bl.a "kun" en 2.5cc 18.s motor, der har min GS21-R på 3.5cc der rykker for vildt, GS21-R motoren bruges også i KYOSHO's Monster trucks bl.a og giver derfor langt mere end rigelig power til Rallymodellen, der også er med lukket modtagerboks, så du kan køre i f.eks regnvejr mm.

    Men jeg lover dig ikke at bilen er der ret længe, det er først til mølle, så tøv ikke hvis du vil have en helt ny bil RTR til kun 1/3 af nyprisen smiley

    Engelsk anmelder skrev om KYOSHO Landmax2:
    "Bedste 1:8 Rallybil til pengene, super køreglæde hele vejen igennem og da bilen er baseret på Inferno chassiet så kan det ikke blive bedre, kvalitet og køreglæde i topklasse."


Kommentér på:
anbefal en nitro bil til ca 2000kr

Annonce