HVorfor altid billigst??? {{forumTopicSubject}}
Er nød til af med min irritation
HVorfor skal man gang på gang se tråde der omhandler hvor man kan få det absolut billigste
Jo billigere du køber jo større er chancen for at du for dårlige oplevelser. En billig nitro il til under de 2500kr, er med garanti dårlig kvalitet, er mega svær at skaffe reservedele til
Så kan man sige hvorfor bruge 3500kr på en nitrobil hvis man ikke ved om det er noget for
Jo det er der flere grunde til
Du for en mere stabil bil med bedre kvalitet.
Den er meget nemmere at skaffe reservedele til
Værditabet på en kendte kvalitetsbil er væsentligt mindre end det vil være på en billig skrammelkasse
Samtidig er det nemmere at komme af med en ordentlig bil fremfor en skrammelkasse hvis nu hobbyen ikke fanger
Så tænk dig lidt og brug dog en lille smule mere da det mange gange vil betale sig i længden
nov 2006
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 7 Emner: 49 Svar: 421
så nu står den på kvalitet, fordi det andet bliver man sq træt af!
aug 2005
Følger: 56 Følgere: 55 RC-enheder: 1 Emner: 40 Svar: 478
Jeg kan godt se at de billige biler somregel går mere i stykker, men derimod er reservedele også meget billigere end til de dyre biler.....
Men hvis man er helt sikker på at nitrobiler er noget for en så vil jeg da også anbefale at købe en lidt dyre bil...
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 30 RC-enheder: 4 Emner: 52 Svar: 1.079
jun 2006
Følger: 69 Følgere: 64 RC-enheder: 8 Emner: 483 Svar: 1.707
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 15 Emner: 41 Svar: 1.467
Forleden stod jeg i holte hobby og ventede på at blive ekspederet, da en knægt og hans far skulle have hjælp til at starte en T-MAXX, som de mente var defekt.
Det viste sig at de ikke havde ladet glødestartern op!
Hvor svært er det at læse lidt på lektien? Traxxas levere enda deres biler med instruktions dvd.
Men den slags menesker hører vist bare til dem hvor bank damen smiler stort hver gang hun ser eller hører deres navn.
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 15 Emner: 41 Svar: 1.467
Samtidig kom der en anden gut, som ville købe en bære arm til en traxxas. Men han vidste ikke hvilken traxxas bil, han kendte sørme heller ikke part nummeret!
Hold kæft et kaos sårn´ nogen folk kan lave, bare fordi at de ikke gider bruge grydelåget!
jun 2006
Følger: 69 Følgere: 64 RC-enheder: 8 Emner: 483 Svar: 1.707
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 3 Emner: 17 Svar: 689
jeg kan overhovedet ikke se nogle grund til at en begynder starter med en bil til 4000kr+... jeg startede sekl med en billig nitro, og ja den gik i stykker.. men jeg lært utroligt meget om nitro biler.. og i dag er jeg rigtig glad for at jeg ik startede med en mere" prof" bil
men igen folk er forskellige..
men der er jo også dem som bare vil have en FG til 500kr
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 76 RC-enheder: 105 Emner: 78 Svar: 1.604
jul 2006
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 12 Svar: 38
Jeg plejer at høre på hvad I skriver herinde, og kigge rundt på nettet efter hvad der er godt. Desuden har jeg abonneneret på et RC magasin igennem zinio.dk. Her står mange gode anmeldelser og tips til hvad man skal vælge. Herefter handler det om at finde det billigste sted i verdenen (inkl. fragt osv.) og bestille og vente...
Lige nu vil jeg have en Jato 3.3, billigste pris herhjemme er 4400,- Jeg får min hjem til 2900,- hvor fragten er ca. 600 kr.
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 RC-enheder: 7 Emner: 198 Svar: 3.130
At man skal lave sine "billig købt, dårlig kvallitet" erfaringer selv.
For jeg har tit oplevet at folk ikke vil høre efter når man fortæller om det.
HVorfor altid billigst???