{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

HVorfor altid billigst??? {{forumTopicSubject}}

Er nød til af med min irritation

HVorfor skal man gang på gang se tråde der omhandler hvor man kan få det absolut billigste

Jo billigere du køber jo større er chancen for at du for dårlige oplevelser. En billig nitro il til under de 2500kr, er med garanti dårlig kvalitet, er mega svær at skaffe reservedele til

Så kan man sige hvorfor bruge 3500kr på en nitrobil hvis man ikke ved om det er noget for
Jo det er der flere grunde til
Du for en mere stabil bil med bedre kvalitet.
Den er meget nemmere at skaffe reservedele til
Værditabet på en kendte kvalitetsbil er væsentligt mindre end det vil være på en billig skrammelkasse
Samtidig er det nemmere at komme af med en ordentlig bil fremfor en skrammelkasse hvis nu hobbyen ikke fanger

Så tænk dig lidt og brug dog en lille smule mere da det mange gange vil betale sig i længden

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVorfor altid billigst???
  • #1   28. mar 2007 Duu har så evigt ret..! jeg købte en billig nitrobil (1600) og den holder ganske enkelt ikke.!
    så nu står den på kvalitet, fordi det andet bliver man sq træt af!

• #2   28. mar 2007 Hvis folk ikke lige ved om nitrobiler er noget for dem, så er det ikke sikkert man gider at bruge masser af penge på det.... Jeg startede selv med en atomic warhead som kostede 900 kr. RTR fra ny... efter den har jeg købt flere biler...

Jeg kan godt se at de billige biler somregel går mere i stykker, men derimod er reservedele også meget billigere end til de dyre biler.....

Men hvis man er helt sikker på at nitrobiler er noget for en så vil jeg da også anbefale at købe en lidt dyre bil...

• #3   28. mar 2007 det er ikke prisen det kommer an på min nitro har kostet 2000 og køre skide godt og man kan få reservedele til den næsten alle steder... (så det handler ikke aldtid om prisen)

• #4   28. mar 2007 det er rigtig det kommer meget an på mærket

• #5   28. mar 2007 Jeg vil sq mene at for nogen vedkommende, er det sq lige meget hvilken prisleje de vælger! FOR DE FATTER HAT!
    Forleden stod jeg i holte hobby og ventede på at blive ekspederet, da en knægt og hans far skulle have hjælp til at starte en T-MAXX, som de mente var defekt.
    Det viste sig at de ikke havde ladet glødestartern op!

Hvor svært er det at læse lidt på lektien? Traxxas levere enda deres biler med instruktions dvd.
    Men den slags menesker hører vist bare til dem hvor bank damen smiler stort hver gang hun ser eller hører deres navn.

• #6   28. mar 2007 Når ja - Jeg glemte helt at sige noget lige så dumt.
    Samtidig kom der en anden gut, som ville købe en bære arm til en traxxas. Men han vidste ikke hvilken traxxas bil, han kendte sørme heller ikke part nummeret!

Hold kæft et kaos sårn´ nogen folk kan lave, bare fordi at de ikke gider bruge grydelåget!

• #7   28. mar 2007 jeg kan godt forstår han ikke kendte part nummeret det skal man lige lære men at han ikke vidste hvad hans bil hed :MUHAHAHHAHAH

• #8   28. mar 2007 vil til dels give dig ret.. smiley

jeg kan overhovedet ikke se nogle grund til at en begynder starter med en bil til 4000kr+... jeg startede sekl med en billig nitro, og ja den gik i stykker.. men jeg lært utroligt meget om nitro biler.. og i dag er jeg rigtig glad for at jeg ik startede med en mere" prof" bil

men igen folk er forskellige..

men der er jo også dem som bare vil have en FG til 500kr

• #9   28. mar 2007 Enig, man får hvad man betaler for. Men de varer jeg så køber, dem køber jeg hvor de er billigst. Jeg ville nødig se prisen på min E-maxx, hvis jeg skulle have haft en dansk forhandler til at skaffe det hjem.

• #10   29. mar 2007 Kan nu godt forstå at mange taler om pris på RC, synes det er MEGET dyrt i DK. Ikke dermed sagt at man bare skal købe noget L***.

Jeg plejer at høre på hvad I skriver herinde, og kigge rundt på nettet efter hvad der er godt. Desuden har jeg abonneneret på et RC magasin igennem zinio.dk. Her står mange gode anmeldelser og tips til hvad man skal vælge. Herefter handler det om at finde det billigste sted i verdenen (inkl. fragt osv.) og bestille og vente...

Lige nu vil jeg have en Jato 3.3, billigste pris herhjemme er 4400,- Jeg får min hjem til 2900,- hvor fragten er ca. 600 kr.

• #11   30. mar 2007 Jeg tror at mennesker er indrettet sådan på det punkt.
    At man skal lave sine "billig købt, dårlig kvallitet" erfaringer selv.
    For jeg har tit oplevet at folk ikke vil høre efter når man fortæller om det.

Kommentér på:
HVorfor altid billigst???

Annonce