{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

LRP - genopstået?? {{forumTopicSubject}}

Halløj
Jeg har været lidt ude af RC nyhedsloopet på det seneste.
Men jeg er ret sikker på at jeg hørte at LRP lukkede (gik konkurs?).
Men nu kan jeg se at de har fået ny hjemmeside, og at de tilbyder en motor X22 som jeg ikke har hørt om før.
Så er de godt kørende, og har jeg misforstået noget? (Synes jeg også hørte noget om at de afbrød samarbejdet med Associated i den forbindelse)?

Hilsner Peter - LRP fanboy smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LRP - genopstået??
  • #1   2. jan 2019 Jeg har hørt mange som ikke har været så begejstrede for LRP.
    Dog vil jeg sige at den lille 1/18 LRP bil jeg har er pænt holdbar og køre super.

    Så det vil da være super hvis de er tilbage så man kan få stumper.


  • #2   2. jan 2019 De gik i betalingsstandsning sidste år og ejeren har valgt at køre firmaet videre i et nyt navn. Hvad det helt præcis betyder ved ingen endnu, andet end ejeren selv, men de fortsætter med at eksistere. X22'ern har været på markedet i et års tid nu, ca.

  • #3   2. jan 2019 Ah, ok. Tak for svar. Så har jeg åbenbart været mere ude af RC end jeg troede :-).

    Hvad mener du med nyt navn - hedder det ikke stadig bare LRP?

    Jeg har altid haft rigtig gode oplevelser med LRP. Lige fra min første esc jeg købte i omkring ´90 til de nye brushless systemr. Det koster jo mere end hobbyking-systemrne, og det er måske også derfor de ikke kunne få det til at løbe rundt. Men kvaliteten synes jeg bestemt ikke man kan sætte en finger på.

    Fedt hvis de fortsætter, og kan få det til at hænge sammen økonomisk.


  • #4   2. jan 2019 Lautenbach fortalte for længe siden om hans planer om at genoplive LRP. Det håber jeg han får held med, men lige nu ser det stadig mistænkeligt ud. Websitet (lrp.cc) er hosted på CoCo Islands, en bananø med sporadisk internetforbindelse. Sitet virker ikke specielt tillidsvækkende, det er ikke længere nok at kunne photoshop. Men fingrene er krydset, jeg håber "Blue is Back" reelt bliver til virkelighed.

  • #5   3. jan 2019 Pt. ville jeg ikke købe et nyt LRP produkt lige nu, medmindre det er virkelig billigt, pga. risikoen for reel konkurs, og så er man jo f'cked hvis der kommer en garantisag.
    Men ja, jeg holder også af LRP's produkter og har brugt det i mange år. Men som tingene er nu ville jeg gå Hobbywing vejen.


  • #6   4. jan 2019 LRP er sponsor for DHI-Cup som afvikles d 11-13 januar i Odense og indehaveren vil være tilstede hele weekenden og er klar til at hjælpe med LRP produkter, så slå vejen forbi Odense og tal med manden bag produkterne

  • #7   17. jan 2019 Er det nogle som kan linke, til en hjemmeside med Lrp Tx reservedele??. Jeg har kontakte de danske RC butikker som skulle have Lrp. dele, men de siger at Lrp er gået konkurs og de derfor ik kan bestille delene.


Kommentér på:
LRP - genopstået??

Annonce