{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

perfekt bil til begynder {{forumTopicSubject}}

hay gutter.

har set mange tråde om hvad for bil man skal starte med som nybegynder inen for nitro. her er mit bud på hvad for en bil der vil være god at starte med når man skal begynde at kører nitro.

jeg vil 100% anbefale en xray nt18 som er en 1/18 4wd nitrobil. grunden til at jeg vil anbefale denne bil er at den er yderst holdbar, har begrænset indstillings muligheder så man ikke skal slås helt vildt med opsætning. den er bygget som en prof bil dvs at man har ikke trækstarter men bruger startbox( dette giver en hurtigere, og mere stabil motor. har selv kørt en hel season med den og der har bare ikke været problemer med den overhovedet den køere bare. den er meget hurtig i forhold til sin størrelse og der skal en prof 1/8 bil til for at tage den i optrækket. yder mer er den billig og man kan anskaffe sig en til 2660 kr inklusiv startbox. ydermer skulle det gå galt og man fx smadre sin første motor er det ikke noget at græde over da en nymotoor kun koster omkring 600 kr. i kan læse min anmeldelse af den her hvis ihar lyst.

http://www.rcgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=17192


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  perfekt bil til begynder
Kommentér på:
perfekt bil til begynder

Annonce