{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny sommerprojekt.. :D
  • #1   3. maj 2007 Hehe lyder som noget jeg ikke ville kunne finde ud af, og eksplodere i sidste ende !

Ej hehe jeg er faktisk også igang med at lære min lillesøster det, bare med mit "powerfly" er du gal det er stressende !
    hver eneste gang der bare kommer en lille vind, siger hun "shhhhhhhh" og drejer så hårdt til venstre hun kan ! fuck jeg bliver gal på hende hver gang hun gør det, og jeg beder hende bare hver gang at tage den med ro og lade være med at skabe sig !

Grunden til jeg lærer hende det, er faktisk fordi hun har været så dum at købe sådan en f-360 i bilka. Hun har allerede kastet den så hårdt i jorden og så skulle jeg stå og tage mig af hende, selvom jeg flere gange sagde til hende TAG DEN MED RO !!!!! men det virkede åbenbart ikke... så nu prøver jeg at lære hende det med den anden, men så sent som i søndags siger hun at hun synes godt hun kan finde ud af det nu, og gider ikke min mere...... så jeg går rundt og venter på at hun flyver i græsset i løbet af et par dage nu......

nååh ja så keder jeg mig også =)

• #2   3. maj 2007 hehe jamen den jeg skal lære ham at flyve med er lidt mere seriøs flyver, og mere seriøs udstyr, det er med to senderer, så jeg hele tiden kan overtage kontrollen over flyet

http://acvilleparisis.free.fr/electrique/2005/Depart_du_TwinStar_2.jpg

• #3   3. maj 2007 Hehe...

Jeg lærer de nye medlemmer op i klubben.. Så ved hvad du skal i gang med :-).. Har ca 3-5 nye elever hver år..

Men du har en kæmpe fordel i at han ikke er ældre smiley

Jo ældre de bliver jo sværre bliver det at lære dem

Karsten

• #4   3. maj 2007 gud bevar seres toldmodighed

• #5   3. maj 2007 Tjaa min lillebror på 10 har jeg da lært at flyve, det tog ca 3 ture så kunne han styre den fornuftigt rundt selv og også lande uden de store problemer.. det var med en easystar, så køb sådan en og så er det ikke et sommer projekt, men kun et wekend projekt hehe(-:

• #6   3. maj 2007 Hehe Chris smiley

Vil nu osse sige de små knægte jeg flyver med, lærer det i løbet af et par timer..

Karsten

• #7   3. maj 2007 Jamen er det ikke en go ide at købe sådan en twin star? eller skal jeg købe en easy star til ham i stedet?? jeg vil bare mene at en twin star er nemmere at flyve med, ide at der er krængeror til den?

• #8   3. maj 2007 Jamen er det ikke en go ide at købe sådan en twin star? eller skal jeg købe en easy star til ham i stedet?? jeg vil bare mene at en twin star er nemmere at flyve med, ide at der er krængeror til den?

• #9   3. maj 2007 Jeg ville nu osse købe en Twin STar, fordi Easy Staren bliver hurtig kedelig.. Tag ikke fejl af Easy Staren, man savner ikke krængror, jeg gør ihvertfald ikke.. Den flyver kanon uden..

Karsten

• #10   4. maj 2007 oki.. så køber jeg sådan en til ham smiley

Kommentér på:
ny sommerprojekt.. :D

Annonce