592 visninger
|
Oprettet:
Buggy til race {{forumTopicSubject}}
Heysa!
hvilke buggyer (el) er godkendt til race her i Danmark gerne flere forslag, og eventuelle motore!
jeg har lader, og fjernbetjening så RTR er ikke nødvendig!
hvis der er nogen der har en buggy til salg/bytte, så kan i da også skrive her! jeg har en yokomo Drift package som jeg vil bytt emed mangler kun sender/modtager og lader!
jan 2006
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 4 Emner: 61 Svar: 565
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 20 Svar: 423
jan 2006
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 4 Emner: 61 Svar: 565
mar 2007
mar 2007
dec 2003
Følger: 31 Følgere: 29 RC-enheder: 1 Emner: 17 Svar: 79
De hurtige klasser er der næsten lige mange i 2wd og 4wd, med et lille flertal i 4wd.
Læs evt. reportage fra DRCMU 1 afdeling her http://www.racegallery.dk/gallery019/index.html
Racing Truck klassen er desværre på lukke stadiet, så nok ikke det bedste sted at invistere pengene.
Af biler er Associated B4 alt dominerende i 2wd, der køre en enkelt Team Losi XXXCR og så er der kommet en spændende 2wd fra Kyosho, kender dog ingen i DK der har bilen så supporten kan være dårlig.
I 4wd er der flere mærker, Kyosho ZX-5 er billig og kan nemt skaffes brugt, ellers køre der Yokomo, Losi, BJ4, Tamiya, T-Tech.
Jeg skrev vist til dig at jeg havde både en ny og brugt Associated B4 hvis det havde interresse, skal dog have kontanter, har ikke brug for andet udstyr.
Husk der er gratis træning i Odense på lørdag d. 12 maj for el biler
Buggy til race