{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TC4 eller MR4 til bane
  • #1   13. maj 2007 Evt. et link? Og hvilke versioner? Når du siger TC4, går jeg udfra du mener assiosiated. Factory udgaven skulle være blandt de bedre bane biler, og skulle ligge rigtig godt på vejen. MR4 kender jeg ikke - men ellers vil jeg forslå Tamiya TRF 415 serien - Dels msx, men også vil jeg anbefale TRF-415. Den er rigtig lækker, og meget billig vis du køber den brugt. Har også hørt fra mange at kyosho's nye TF-5 stallion skulle være en virkelig potent bane racer, men dem om det. Der har du lidt at kigge på, og du finder alle overnævnte produkter hos www.morfars.dk - og www.superhobby.dk

håber det var svar nok smiley

Hilsen Peter

• #2   13. maj 2007 Skal lige siges, at jeg selv er nybegynder, og syntes trf-415 var let at komme igang med (self. med masser af hjælp fra klubben og jonas kærup til dm1 smiley )

Hilsen Peter

• #3   13. maj 2007 Du kan evt. købe min TC4 Kristian.

• #4   13. maj 2007 MR4 er Yokomo'en TC4'eren er en FT, kyosho stalion er den ultimative banebil for mig, men det er mere fordi jeg har nogen der vil bytte med min yokomo, så... det er mere skal jeg beholde den ene eller ?

Kommentér på:
TC4 eller MR4 til bane

Annonce