{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

Generelle spørgsmål til nitro-bil {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at købe mig en savge X, så har lige en del spørgsmål dertil. Håber der er nogle venlige og seriøse, som vil hjælpe mig.

1. Hvilke størrrelse batteripakke skal jeg have for min rotostarter? (Altså hvor mange mA.)

2. Hvad med laderen for batteripakken i spørgsmål 1? Skal det bare være den billigste?

3. Jeg skal have mig en brændstofdunk, er 500ml. en passende størrelse? (Altså er den for stor og have med, eller er der for lidt i en 250ml.?)

4. Er der nogen som har sådan en savage X, som ved hvor mange spur gear og gløderør der følger med?

5. Er der noget jeg bør købe med, med det samme, altså af ekstra udstyr mm. som vil være nyttigt for mig?

Hvis folk besvarer mine spørgsmål må de meget gerne vedligge et link.

Rasmus.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Generelle spørgsmål til nitro-bil
Kommentér på:
Generelle spørgsmål til nitro-bil

Annonce