{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Fjernelse af antenne {{forumTopicSubject}}

Hej rcg
Hvordan skjuler/fjerner i antennen ?
Jeg gider ikke have sådan en til at stikke op igennem karrossen hvis det kan undgåes, og nu hvor jeg lige har fået nyt karros.
Og virker rækkevidden lige så godt hvis det ikke er ud over karrossen ?


Kommentarer på:  Fjernelse af antenne
  • #1   2. jun 2019 Hvilken bil snakker vi om og hvad skal du bruge den til?

    Mange modtagere har så korte antenner at de stort set ikke rager ud af modellen.
    Men med modtagere med lange antenner der er der jo mange som blot føre antennen rundt under karossen. bare du så vidt muligt prøver at holde antennen væk fra andre ledninger, altså ledninger fra servo og ledninger mellem motor og esc samt fra batteri til esc.

    Gør du det, så burde du ikke opleve nogle voldsomme problemer med hverken forstyrrelser eller rækkevidde. Vi snakker vel 2,4GHz ikke sandt?


  • #2   2. jun 2019 Tak for svar Danny, det er både en lrp s8 og en arrma typhon.
    Jeg havde nemlig overvejet bare at ligge kablet nede i boksen, men tænkte det ville give forstyrrelser og at der måske var for meget "modstand" så det ikke ville række så langt.
    Jeg bruger dem til bashing og lidt forsøg på speedrun smiley


  • #3   2. jun 2019 Du har vist fået forklaringen. Husk aldrig at fjerne eller forkorte antennen, hvis den er der skal den være der og have den længde. Ellers forringer du rækkevidden drastisk.

  • #5   3. jun 2019 Bruger hullerne i body posts til at holde styr på den.

  • #6   5. jun 2019 Tak for svar allesammen, det har været til gavn det hele smiley

Kommentér på:
Fjernelse af antenne

Annonce